2012. március 11., vasárnap

13.fejezet: Takarítás

Sziasztok :)
Meghoztam nektek a 13.fejezetet. Szerintem ez most nem sikerült annyira jól,de azért remélem,hogy tetszeni fog. Jó olvasást :)


Jessica Moun

Ránéztem,majd csak a fejemet csóváltam. Sejthettem volna,hogy úgysem visz hotelbe,de van egy olyan érzésem,hogy ebben Liam is közrejátszott,ugyanis az úton valami ilyesmi párbeszéd hangzott el köztük.
- Na és akkor búza?- kérdezte Harry.
- Naná.-helyeselt Liam.
- Biztos vagy benne?
- Naná.- ismételte ugyanazzal a hangnemmel.
- És rózsaszál nem fog haragudni?- erre felhúztam a szemöldököm. Rózsaszál?
- Majd valahogy kiengesztelem.- erre csak Harry megrántotta a vállát. Ekkor már éreztem,hogy ezek ketten terveznek valamit.
Kiszálltam a kocsiból,hogy jobban szemügyre vehessem a helyzetet. Igen a háztól egy méterre állunk,de a többiek még sehol. A friss levegőből egy mélyet szippantottam,majd az ajtó fele vettem az irányt. Automatikusan megfogtam a kilincset,majd lenyomtam azt. Zárva volt,de gondolhattam volna. Liam mellém lépett és kinyitotta nekem az ajtót. Beléptem a házba és a látványtól leesett az állam.
- Itt bomba robbant?- szólalt meg Bella miután ő is belépett.
- Hoppá.-néztek egymásra a fiúk.
- Úgy emlékszem nem ilyen állapotban hagytuk el a házat.- húzta el a száját Liam.
- Srácok. Szerintem betörtek hozzánk.- rémült meg Harry,mire mindenki csak megforgatta a szemét.
- Persze és nem vittek el semmit...- szólalt meg Bella.
- Na jól van. Ti takarítsatok ki én meg addig tv-t nézek.- bármi volt a kanapén Stellát nem érdekelte csak levetette magát. rá. Ölbe tett kézzel és felhúzott szemöldökkel meredtem rá.- Most mi van? Az ő házuk nem az enyém.
- A sajátodat sem takarítod.- lepődtem meg.- Amúgy meg mi is itt laktunk ennyit azért megtehetünk.
Bár nehezen,de sikerült rávennem Stellát,hogy segítsen. Körbe néztem a házon és még én is legszívesebben elrohantam volna jó messzire,hogy ne kelljen takarítanom. A nappaliban,a konyhában,a srácok szobáiban,a fürdőben,de még a mosdóban is iszonyatos káosz uralkodott. Mindenhol koszos ruhák,étel maradékok,szemét és még sorolhatnám. Az egészben Emma reakcióját vártam,ugyanis ő nagyon rend mániás. Ez 10 perc után ki is derült. Mikor megérkezett teljesen nyugodt volt csak levetette magát Stella mellé. Mi történhetett vele? Sosem viselkedett így. Ha már egy csipsz darab a földön hevert máris a porszívó után nyúlt. Na mindegy ezen kár is törni a fejem,úgysem jövők rá. Ha csak....mostanában elég sok időt tölt Niallel. Elmélkedésemet egy puha tárgy zavarta meg,ami a fejemen landolt.
- Harry.- ordítottam rá,de ő csak nevetett,mire én is hozzávágtam a párnát.
Hatalmas párna csatába kezdtünk. Annyira erősen ütöttük egymást,hogy a párnák elszakadtak és tollpelyhek repdestek a levegőben. Körbenéztem és Stella eltűnt a kanapéról. Később egy ruha kötényben és gumikesztyűvel a kezén tért vissza szobába. Nevető görcsöt kaptam,amikor megláttam és Harry kihasználva az alkalmat egy jó nagyot csapott rám a párnával,amitől egy hatalmas ruhakupacba zuhantam.
- Azt most szettem össze. -nyavalygott Bella,de mi csak még jobban nevettünk.
- Most segíts fel.- kinyújtottam neki a kezem,de csak nevetett.- Na.- mikor végre abbahagyta megfogta a kezem,de ahelyett,hogy felsegített volna ,megrántottam a kezét,így pár másodperc után már mellettem helyezkedett el.
- Ezt még csúnyán visszakapod.- húzta össze a szemeit.
- Szóval most megnyertem a háborút?- egy diadalittas mosolyt küldtem felé.
- Mi? Dehogy is. A háború még csak most kezdődött el.- majd felakartunk állni,de Zayn elordította magát és utána már csak azt éreztem,hogy egyre több súly nehezedik rám.
- Ne...száll...jatok...le....- kiabáltam el-elakadozva,de hiába a többiek hangja elnyomta az enyémet. A végén úgy döntöttem,hogy egy kicsit megszívatom őket és úgy teszek,mintha elájultam volna.
- Jézusom. Nem kel fel. Úristen. Mit tettünk.- fejét fogva üvöltözött Liam,amikor már nem bírtam és elnevettem magam.
- Menj a...- mielőtt Emma folytatta volna gyorsan a szájához tette a kezét.
- Te meg sem ijedtél?- kérdezte Louis Stellától.
- Nem. Tudtam,hogy hazudik.- csóválta meg a fejét Stella.
- Még is honnan?- érdeklődött Harry.
- Az legyen a mi titkunk.- majd a mutató ujját a szájához emelte.
Ezután Emma kiosztotta mindenkinek a munkáját. Szerencsére én Stellával mosogattam. Szegény Bellát sajnáltam,mivel neki jutott a mosás. Nem lennék a helyében. Ki tudja milyen mutáns állatok keletkeztek az idő alatt,míg ez a rengeteg ruha a földön éktelenkedett.
- Úristen. Ezzel sosem végzünk.-nyavalygott Stella.
- Nyugi már. Még csak most kezdtük.- felnevettem. Utál takarítani. Ha valami koszt csinált,akkor a kis öccsére fogja,hogy véletlenül se neki kelljen feltakarítani. A nevetés közben kicsúszott a kezemből a tányér és a vízbe esett. A csobbanással járó víz teljes tartalma rajta landolt. Idegesen letörölte az arcáról a vizet és mielőtt visszaadta volna megszólaltam.
- Most visszakaptad a múltkorit.- bújtam el egy tányér mögött.
- Miről beszélsz?- értetlenül nézte,majd visszarakta a vízzel teli poharat.
- Hát amikor ittam és te megdöntötted az üveget és az ásványvíz a szám helyett a ruhámon landolt.- erre csak felnevetett.
- Ja igen már emlék....
- Stella kijönnél egy percre.- szólt közbe Harry,mire csak bólogatott.
- Most itt hagysz?-kiabáltam utána,de ő csak kinyújtotta a nyelvét.

Stella Bracker

Kimentünk az udvarra. Harry leült a medence széléhez,lábát pedig bele lógatta. Követtem a példáját. Leültem mellé és vártam,hogy megszólaljon,de nem tette. Néma csendben ültünk egymás mellett. Egyszer csak sóhajtott egyet.
- Valami baj van?- érdeklődve kérdeztem tőle. Nem válaszolt. Csak rám nézett és ajkába harapott.- Harry. Hahó- meglegyintettem előtte a kezem,de még mindig nem válaszolt. Csak nézett. Egyszer mosolyogni kezdett.- Na jól van ,ha csak szórakozol velem,akkor inkább bemegyek.- felakartam állni,de elkapta a karomat.
- Ne várj.- visszaültette maga mellé,de ezúttal közelebb voltam hozzá. Egyik kezével a kezemet fogta,míg másikkal az államat.
- Harry m...- nem hagyta,hogy befejezzem csak egy csókot nyomott a számra. Újra szólásra nyitottam a számat,de ismét nem hagyta. Megint megcsókolt,de a két csók teljesen más volt. Az első gyengéd,míg a másik sokkal vadabb és szenvedélyesebb volt. Mikor véget ért egy hangot hallottam mögöttünk,amik bár elég halkak voltak hallani lehetett.
- Louis fogd már be kérlek !- utasította Liam.
- Mindketten maradjatok csöndbe még meghallhatják.- suttogta Bella. Hátra fordultam,majd újra Harryhez.

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik és nagyon várom a kövit :D
    puszi: Viki:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!
    Tetszett a mosogatós rész!;)
    Harry és Stella nagyon cukik együtt!:)
    Nagyon várom a kövit!:)

    Puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök,hogy tetszett :)
      Sietek a kövivel !
      Puszi: Wiwike

      Törlés