2012. február 18., szombat

8.fejezet: A titok fényre derül

Sziasztok :)
Sikerült végre megírnom a 8.fejezetet. Az eleje még az alvás előtt van,ha valaki nem értené :)Remélem ez a fejezet is elnyeri majd a tetszéseteket. Jó olvasást és komizzatok ! :)
Puszi: Wiwike


A remény olyan, mint a vér. Amíg áramlik az ereidben addig élsz.

Niall Horan

Tudom,hogy nem szép dolog hallgatózni,mert én is utálom ha valaki ezt teszi,de valami késztetést éreztem arra,hogy megtegyem. Mindent hallottam és mindent láttam,de nem akartam elhinni. Úgy éreztem becsaptak minket és mindannyiunkat kijátszottak. Hogy nem vehettük észre ezt az egészet? Főként őt nem értem. Miért nem beszélt róla nekünk? Hiszen nincsenek titkaink egymás előtt. Mindent tudunk egymásról,de ezek szerint mégsem !

Az ágyamban feküdtem miközben a labdát dobáltam a plafonra. Csak ezek a gondolatok jártak az agyamban. Az egészben csak az fáj,hogy nem mondta el. Nem értem miért. A másik pedig,hogy neki sikerült megszereznie. Én régóta próbálok Emma közelébe kerülni,de valahogy nem megy. Mintha egy falat épített volna maga elé,amit nem tudok lerombolni. Pedig tényleg nagyon tetszik ez a lány. Ő más mint a többi. Ő olyan különleges ! Soha nem találkoztam még hozzá hasonlóval. Kell nekem ! Megakarom szerezni ! Persze nem úgy tekintek rá,mint egy díjra,hanem a legszebb kincsre az életemben. A legfényesebb gyémántra,amit valaha láttam. A nagy gondolkodásomban megfeledkeztem a labdáról és az egyenesen az arcomban landolt.
- Aú- felkiáltottam mire valaki berontott.
- Jól vagy?- kérdezte aggodalommal tele.
- Persze csak nem figyeltem aztán a labda nekem jött.- válaszolta neki.
- Hagy nézzem.- közelebb jött és a szememet vizslatta,hogy nincs e valami baja. Arcunk elég közel volt egymáshoz. - Várj ,mindjárt jövők.- kiszaladt majd egy vizes zsebkendővel a kezében tért vissza.- Ez egy kicsit csillapítja az égő fájdalmat.- majd a szememre helyezte.- Most jobb?
- Sokkal. Köszönöm.- elmosolyodtam ő pedig egy kicsit elpirult.
- Szívesen máskor is.- majd kiment a szobámból.
Kedves gesztus volt tőle,hogy segített. Talán az a fal kezd dőlni....

Emma Freight

Nem én ezt nem akarom. Nem akarok szerelmes lenni Niall-be. Nekem ott van Chase,aki azt mondta,hogy vár rám. Igaz hogy fél éve szakítottunk,de még mindig úgy érzem,hogy nem tudnék mást szeretni. De Niall annyira kedves srác és mellette jó fej, vicces  és majd meghalok,ha meglátom a szemeit. A másik dolog ,hogy szőke. Odavagyok a szőke srácokért ! Nem Emma,most verd ki a fejedből.
Miután "meggyógyítottam" Niall szemét lementem Norahoz,de ő éppen Louissal beszélgetett és úgy látszott élvezik egymás társaságát. Szóval így inkább nem zavartam meg őket. A gyomrom kezdte jelezni,hogy éhes,ezért a hűtőhöz mentem. Kinyitottam és azon gondolkoztam,hogy mit is ennék.
- Én is éhes vagyok. Csinálhatnánk valami vacsit.- szólalt meg valaki a hátam mögött,amire becsaptam a hűtő ajtót.
- Jézusom Niall megijesztettél.- fogtam meg a homlokom.
- Ne haragudj,nem akartam.- majd egy bocsánat kérő mosolyt küldött felém,amibe belepirultam.
- És mit ennél?- kérdeztem miközben elkaptam a tekintetem.
- Nem tudom. Valami édességet.- felelte majd megrántotta a vállát.- Süthetnénk valami sütit.
- Én meg a sütés? Na ne. Inkább szólok Jessicának.
- Majd valamit ügyeskedünk.- majd a kezembe dobott egy kötényt. Valami fura angol süteményt készítettünk és a végeredmény elég jó lett.
- Ti meg mit csináltok?- jött oda Louis Noraval együtt.
- Sütit.- feleltük egyszerre.
- Én is kérek- majd leült az asztalhoz.
- Majd csinálsz magadnak.- Niall rákacsintott,mire szomorú fejet vágott.

Harry Styles

A csók után valami finom illatot éreztem. Nem akartam lemenni,mert élveztem,hogy Stellával kettesben lehetek.
- Érzed milyen jó illat van?- kérdeztem tőle miközben az ajtó fele közeledtem.
- Süti illat van.- majd ő is odarohant az ajtóhoz. - Csak nem Jessica süt és nem szólt?
- Nem hiszem,mert ismerős ez az illat. Várjunk csak. De hiszen ez a kedvenc sütim !- leszaladtam a lépcsőn és amikor észrevettem,hogy a többiek már falatoznak rögtön az asztalhoz mentem. Elvettem pár darabot és felvittem,de közben majszolni kezdtem.
- Én nem is kapok?- mondta teljes elszomorodottsággal.
- De,neked is hoztam.-majd átadtam a tálat.
- Hmm. Ez nagyon finom.
Majd mikor elfogyasztottuk a süteményt ledőltünk az ágyra és elaludtunk.

Louis Tomlinson

Másnap reggel korán ébredtem,mert megbeszéltük Noraval,hogy elmegyünk valahova kettesben és azért keltünk korán,hogy a többiek ne tudjanak róla. Körülbelül fél nyolc lehetett. Vettem egy gyors frissítő zuhanyt majd felöltöztem. Nora már a nappaliban várt.
- Indulhatunk?
- Persze.- felkaptam a kulcsot és beültünk a kocsiba. Azt terveztem,hogy elviszem a London Eye-hoz és talán még egy körre fel is ülünk. Mikor meglátta az óriáskereket nagyon boldog volt. A pénztárhoz mentünk majd vettem két jegyet. Beléptünk egy kabinba,amibe szerencsére nem volt még senki. Mikor egyre magasabbra mentünk Nora úgy közeledett felém.
- Csak nem tériszonyod van?
- Egy kicsit. -majd hozzám bújt.
- Hát most az egyszer talán nem is bánom.- rámosolyogtam,mire ő is elmosolyodott. Majd megcsókoltam,amit ő is viszonzott. Úgy gondolom mindig az első csók a legszebb-mármint nem a teljes értelmét véve- de ez a csók még egy romantikus helyen is történt. Bármikor rátekintek erre az óriáskerékre Nora fog eszembe jutni. Bár remélem,hogy együtt nézzünk majd.

Liam Payne

Mióta Jessicával alszom nincsenek álmatlan éjszakáim. Nagyon megkedveltem,de nem szeretném elsietni a dolgokat. Először szeretném megismerni. Nem szeretek csak úgy a dolgoknak rögtön a közepébe vágni.
Mikor felébredtem szerettem volna átkarolni,de nem volt sehol. Hiába tapogattam csak a lepedőt gyűrtem fel,de ekkor belépett az ajtón.
- Jó reggelt.
- Neked is.- majd ásítottam egyet.
- Kérsz egy kávét vagy teát?- ült le az ágyra.
- Egy meleg tea jól esne.- kiment a szobából és pár perc múlva visszajött az általam kért itallal a kezében.- Te mit iszol?- nem láttam,hogy mi az csak a bögre tetejénél lévő tejszínhabon akadt meg a szemem.
- Tejes kávét.- mondta,mintha ez teljesen természetes dolog lenne a számára.
- Most azonnal kimész és hozol nekem is egy ilyet.- mondtam neki,de persze a végét már elnevettem.,de tényleg hozott nekem.
- Egyébként Nora meg Louis eltűnt.- majd ledőlt mellém az ágyra.
- Hogy érted ,hogy eltűntek?
- Hát ,hogy nincsenek itt,de még a telefont sem veszik fel. Egyáltalán nem adnak magukról életjelet.- miután megittuk az italunkat kimentünk reggelizni. Már csak két nap van és kezdődhet a munka. Kezdődnek a megbeszélések,a próbák majd maga a turné. Kíváncsi vagyok,hogy tudunk majd a lányokkal együtt dolgozni.
- Egyébként miért nem meséltétek el,hogy ti már ismertétek egymást?- szólt közbe Niall,amire mindenki furcsállóan nézett.
- Te meg miről beszélsz?- mondta Bella miközben egyre jobban kezdett elpirulni.
- Mindent hallottam tegnap.
- Te hallgatóztál?- förmedt rá Zayn.
- Hát nem tehettem mást.- védekezett Niall.
- Bella ezt nekünk nem is mondtad még. -szált be a beszélgetésbe Jessica.
- Ezt később akartam elmondani.- majd Bella felrohant az emeletre.

6 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon nagyon teccet!várom a kövit
    puszi Dalma ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszike. Sietek a kövivel ! :)
      Puszi: Wiwike

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!:)))
    Alig várom a következőt!:D
    Remélem hamar meg lesz.;)
    Kicsit se tökéletes az életük, ááá...:D
    Milyen véletlen pont 5lány-5fiú, khm..;)
    És pont mindegyik talál magának egy párt...:DDDDDDDDDDD
    Lennék a helyükbe:)
    Siess a következővel!:)
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm. Örülök,hogy tetszik :)
      Remélhetőleg még ma fel tudom rakni,de nem biztos még.
      Hátigen :D
      Valami furcsa véletlen lehet csak :$ :D
      Gondolkozom azon,hogy valakinek nem biztos,hogy összejön vagyis csak később. :)
      Hát én is :D
      Sietek !
      Puszi: Wiwike :)

      Törlés
  3. hello!
    Itt a kritika.

    A blog kinézete: szép.nincs hozzá fűzni valóm.

    A sztori is jó bár lehet,hogy csak nekem hosszú igy ránézésre.

    További sok sikert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm,bár nem értem mire gondolsz. Mi tűnik hosszúnak? :D

      Törlés