2012. február 15., szerda

7.fejezet: A tűz fellángol

Sziasztok :)
Több,mint 1000 kattintás. El sem hiszitek ennek mennyire örülök :) Csak holnapra terveztem a frisst,de ha már kész volt gondoltam felteszem :) A kérésednek remélem eleget tettem Alexa L.Wozde :) Jó olvasást és komizzatok !
Puszi: Wiwike


Az élet csatáit nem mindig a gyorsabb vagy az erősebb nyeri meg,de előbb utóbb az lesz a győztes,aki hiszi,hogy győzni képes.

Harry Styles

Megcsókoltam. Nem tudom mi ütött belém,de nem tudtam megállni. Stella egyszerűen gyönyörű lány. Pont olyan,akit keresek. Szinte már tökéletes. Mikor mindkettőnknek elfogyott a levegője ajkaink elváltak egymástól. Mélyen a szemébe néztem,amitől elmosolyodtam ő pedig elpirult.
- Ne haragudj csak.- mielőtt folytattam volna valaki berontott. Niall volt az.
- Bocsi. Csak törölközőért jöttem.-  miután kiment hangokat hallottam: 100%,hogy megcsókolta. Látszott az arcán. Aztán valaki ismét berontott.
- Harry ha ez igaz,akkor a kapcsolatunknak vége.- jött be Louis,de a fiúk befogták a száját és kivonszolták a fürdőből. Stellára néztem,aki csak nevetett az egészen.
- Jobb lesz ha lemegyünk.- javasolta. A lépcső felsőfokára léptem volna,de valaki elkapott és behúzott a szobámba.
- Ezért fel is jelenthetnélek titeket.- mondtam a srácoknak.
- Miért is?- tette fel a kérdést Liam.
- Ember rablásért.- válaszoltam neki.
- Inkább mesélj mit csináltatok a fürdőben?- bökött oldalba Zayn,amire Louis hisztérikus vitát akart csapni,de még időben leállítottam.
- Jó jó nyugi. Louis tudod,hogy mindig is te leszel vagy az én szívem egyetlen dobbanása,ami meg Stellát illeti az csakis kettőnkre tartozik.- mindenki lebiggyesztette az állát és álsírást szimuláltak.- Na most pedig engedjetek el.- ugyanis teljesen körbe zártak. Magamtól nem tudtam volna szabadulni.
- Miért hova mész?- vont kérdőre Louis.
- Loui,drága egyetlenem,ha nem gond szeretnék egy kis táplálékot juttatni a szervezetembe.- szeretek vele így hülyéskedni.
- Menj csak.

Stella Bracker

Miután kijöttünk a fürdőből leakartunk menni,de Harry egyszer csak eltűnt. Oda sétáltam a lányokhoz,akik éppen valami vacsorát próbáltak összedobni. Az arcomon levakarhatatlan mosoly volt,amit Jessica észre is vett rajtam,de csakis ő. Ugyanis vele a legjobb a kapcsolatom. Szinte már mindent tudunk egymásról. Teljesen kiismertük egymást. Elég csak egy pillantást vetünk egymásra és már tudjuk is egymás érzéseit. Persze a többiekkel is jóban vagyunk,de vele különös a kapcsolatom. Mintha a nem létező nővérem lenne.
- Veled meg mégis mi történt? Csak nem láttál egy egyszarvút?- viccelődött Jessica.
- Persze és rózsaszín szőre volt a szarva pedig lila és elrepültünk Soha országba.- imádok vele hülyéskedni,mert ő veszi a poénokat. Néha még kisebb bokszmeccseket is tartunk.
- Na mesélj.- lökött oldalba. Leültünk a kanapéra és mindent elmeséltem neki. A csók résznél lefagyott.
- Várj meg csókolt? Jézusom ezt nem hiszem el.- örömében sikítozni kezdett.
- Csöndesebben. A többiek még nem tudják- csitítgattam,de hiába.- Jessica elég lesz már.
- Jó oké. Megpróbálom.- de egyfolytában mosolygott.- Ne haragudj,de nem megy.- Ekkor Harry lejött a lépcsőn és egy kisebb ütést adtam Jessinek jelezve,hogy fejezze be.
- Jól van nyugi már.- visszaütött,de én is visszaütöttem.- Támadás !- kiabált majd úgymond "verekedni" kezdtünk. Szerencsére ilyenkor nem sírással végződik ,inkább nevetünk rajta egy jót.
- Na menjünk enni.- mondta Jessica és mind a tízen az asztalhoz ültünk,igaz kicsit szűkölködtünk,de megoldottuk. Vacsora után Liam és Jessica bementek a szobájukba. A többiek is elmentem valahova csak én és Harry maradtunk az asztalnál.
- Szeretnél valamit csinálni? Mondjuk megnézhetnénk egy filmet vagy ilyesmi.- kérdezte.
- Nekem jó. Úgyis ma megakartunk nézni Bellával valamilyen filmet.

Harry Styles

Csináltunk popcornt majd felmentünk a szobámba. Bekapcsoltam a tv-t és keresgéltem a csatornák között. Horror filmre kapcsoltam,mert reméltem ,hogy megijed esetleg hozzám bújik,de tévedtem. Simán ,szem rebbenés nélkül végig nézte a Kört. A film közben versenyeztünk,hogy ki tudja többször beledobni a kukoricát a szájába. Egy szem,egy szem kis kukoricával előzött meg. Látszott rajta,hogy büszke magára ,amiért nyert és ezt többször meg is említette. Körülbelül a tizediknél már nem bírtam és elkezdtem csikizni.
- Harry ne. Kérlek ne csikizz.- de nem hallgattam rá,majd fölé hajoltam és egymás arcát fürkésztük. Egyszer csak elkapta a pólóm és magához húzott. Ajkaink csókban forrtak össze. Mikor elváltunk egymástól egy ideig nem szóltunk egymáshoz csak a tv-t néztük. 
- Mit szólnál,hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást én kérdeznék tőled te pedig az összes kérdésemre válaszolsz?- javasolta ,ami nem tűnt rossz ötletnek. Egy darabig elvoltunk ezzel a játékkal.

Liam Payne

- Szerinted mit csinálhatnak Harryék?- zökkentett ki bambulásomból Jessica.
- Ő fogalmam sincs. Szerintem csak simán tv-znek.
- Szerintem meg nem. Ma megcsókolta Stellát.
- Tudom.- megrántottam a vállam,amire ő felhúzta a szemöldökét.
- És nem is mondtad el?- kérdőn nézett rám.
- De hiszen tudod.
- De ha most nem mondja el még mindig nem tudtam volna róla te pedig igen és ez így nem okés, hogy nem mondtad el.- nagyon nem értem a női logikát. Válaszul csak egy puszit nyomtam a homlokára,mire ő a mellkasomra feküdt. Haját simogattam és egyszer csak azt vettem észre,hogy szuszog. Erre elmosolyodtam.

Bella Lenoer

Kezdünk egyre közelebb kerülni egymáshoz Zaynnel. Az a kapcsolat,ami régen volt köztünk most ismét kezd kialakulni. Jó újra beszélgetni vele. Nem rég azt mondtam neki,hogy újra megakarom ismerni,mert láthatóan megváltozott,de tévedtem. Tényleg ugyan az a jó fej srác maradt,akit anno megismertem.
- Ezt már régóta megakartam kérdezni. Miért jöttél vissza akkor Angliába?- számítottam erre a kérdésre.
- Hogy őszinte legyen újra látni akartalak. Amíg Amerikában voltam folyton csak rád gondoltam.- éreztem,hogy arcom pirulni kezd.
- Miért nem mondtad el?
- Akkor már volt barátnőd. Miért tettem volna tönkre a kapcsolatotokat?
- Hát most már szingli vagyok.- egy mosolyt küldött felém.
- És hova megyünk szombaton?
- Miért megyünk valahova?- erre hozzávágtam egy párnát.
- Ezt most miért kaptam?
- Mert elfelejtetted.
- Mit is?
- A randit.- megjátszottam a sértődött kislányt,amire odajött hozzám és átölelt.
- Ne haragudj. Ígérem jóvá teszem.- egy puszit adott a számra,amibe teljesen belepirultam. Bementem a szobába ,ahol Nora és Emma már mélyen aludtak és ledőltem melléjük,de nem tudtam aludni csak is Zaynre gondoltam.


4 megjegyzés:

  1. Sziia. :D
    Ó.. igen.. tökéletesen kielégítette a kérésemet. Nagyon jó volt ez a fejezet. Hamar a következőt. ;)
    Puszi: Alexa L. Wozde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Akkor örülök. Köszönöm. Siesetek :)
      Puszi: Wiwike

      Törlés
  2. Szióó! ;)
    Nah, végeztem is a rééészekkel. :D nekem ez a sztorid is ugyanúgy tetszik, mint a másik, ha nem egy picit jobban! Mostanában ugyanis rákattantam a OD-re, folyton a számaikat hallgatom. Örülök neki, hogy végre találkozhattam egy ilyen oldallal. :D
    Jól is fogalmazol, bár ez nem újdonsááág... Frisst hozd hamar!
    Amúgy nálam írtad, hogy jó, hogy nem tettem ki képeket a szereplőkről. Hát igazából azért tettem oldalak menüpontba, hogy csak az nézze meg, akinek nincs elég fantáziája hozzá, hogy elképzelje őket valahogy. :D
    x.o.x.o Lames Grock.

    ui: Nálam is felkerült a 7. fejezet, amit Kristen szemszögéből írtam meg! Remélem máris érdekesnek tűnik.. :DD Légyszi gyere el elolvasni, és véleményezni! Meghálálom nálad, tudod jól! :D
    http://flirtsandalfas.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Örülök,hogy ez a sztori is elnyerte a tetszésed. Valahogy én is így vagyok az 1D-vel nem tudok leállni :D A friss talán holnapra várható.
      Akkor rendben :) Akkor nem vagyok hülye :D
      Repülök is olvasni !
      Puszi: Wiwike

      Törlés