2012. február 14., kedd

6.fejezet: Ha harc,hát legyen harc !

Sziasztok :)
Meghoztam nektek az új fejit. Remélem tetszik. Jó olvasást és komikat kérek ! :)


Történnek dolgok az ember életében, melyekre jobb volna nem emlékezni. Jobb volna, de emlékezni kell. emlékezni azért, hogy soha ne történhessen még egyszer, és emlékezni, hogy megtörténhetett.

Jessica Moun

Egyszerű volt a terv. Mivel Harryt nem változtatták át nőnemű lénnyé most eljött az ideje. Szépen csöndben kiosontunk és összeszedtük az összes kenceficét,amit csak találtunk. A srácok már készítették a fényképező gépet mi pedig neki láttunk az alkotásnak. Először a parókát helyeztük a fejére. Már elővettem a rúzsom és a szája fele közeledtem,amikor hirtelen elkapta a kezem.
- Ne merészeld.- ereimben a vér is megfagyott. Hát ez a terv elbukott.- Mégis mikor álltál át a sötét oldalra?
- Jessica tedd meg. Az erő veled van.- viccelődött Louis. Ekkor Harry kikapta a kezemből a rúzst és Louis fele közeledett,aki félreugrott így az egész Emmán landolt.
- Emma ne haragudj. Nem neked szántam.- nem szólt semmit csak kinyitotta a csillám port és Harryre borította.- Szóval így állunk.- és az egész tervem egy hatalmas párna csatába torkollott. 

Reggel arra ébredtünk,hogy az ágy tele van rúzs foltokkal, csillám porral és toll pelyhekkel. Mindenki szörnyülködve nézte,amit alkottunk. A legtöbben csak amiatt aggódtak,hogy ezt nekünk kell feltakarítani.
- Na gyerünk minél előbb legyünk rajta túl.- mondta Emma.
- Ne már. Még álmos vagyok. Aludjunk még egy kicsit.- bújt a takaró alá Harry.
- Igaza van Emm. Tegnap sokáig fent voltunk.- értett egyet Stella. Majd mindenki visszaaludt.
A második ébredésnél sikerült kimásznom az ágyból. Körbe néztem ,de mindenki eltűnt csak Harry feküdt még az ágyon és elég mélyen aludt. Nem hagyhattam ki,muszáj volt ezt megtennem.
- Harry. Ébresztő.- majd hirtelen ráugrottam. Ezt mindig is kiakartam próbálni valakin.
- Jézusom beléd meg mi ütött?- felült az ágyon és megtörölte a szemeit.
- Iparkodj ki kell takarítanunk.- csaptam össze a tenyerem és lemásztam róla.
- Hol vannak a többiek? Ne egyedül csináljuk már.- teljesen fel volt háborodva.
- Nem tudom. Eltűntek.- megrántottam a vállam. Visszadőlt az ágyba és a párnát a fejére húzta,amire lerántottam róla a takarót.- Kelj fel. Nem aludhatsz.
- Hagyj békén anyu.- vissza akarta húzni a takarót,de nem engedtem.- Add ide.
- Nem- makacskodtam.
- Jessica add ide azt a takarót.- kezdett egyre idegesebb lenni.
- Különben?- kérdőn meredtem rá.
- Hát te akartad.- majd azzal a mozdulattal felkapott és levitt a földszintre, majd az udvar fele vettük az irányt.
- Harry ne merészeld.- már késő volt,ugyanis már a levegőben voltam és egyenesen a medencében landoltam.
- Ezt a reggeli kis csínyed miatt kapod,ami mellesleg nem igen jött össze. -majd kacsintott egyet és visszament a házba.
Miután sikerült kimásznom a medencéből megcsavartam a pólóm és utána mentem. Már láttam ,hogy felöltözött. A háta mögé osontam és átöleltem. Az egész ruhája csurom víz lett.
- Te meg amiért beledobtál a vízbe.- csak fújt egyet.
- Ha harc,hát legyen harc.
- Ez már háború.- rákacsintottam.
- Miután átöltöztem nincs kedved eljönni velem vásárolni?
- Miért is ne.- bementem a szobába. Levettem magamról a vizes ruhát,majd a zuhany alá álltam. Megtörölköztem majd felvettem egy fekete koptatott farmert és egy lila felsőt. Felvittem magamra egy kis alap sminket és a konyhába mentem. Harry még nem volt kész így leültem a tv elé. A kedvenc adómon egy interjú ment Liam Paynenel és gondolom Amandával. A szakításukat jelentették ki. Liam elmondta,hogy több mint egy hónapja szakítottak,de nem volt idejük közölni a sajtóval. Azt is megemlítette,hogy már van is a képben egy lány. Szóval Liam ide ment el,de a többiek hova tűnhettek?
- Na mehetünk? -szólt egy hang a hátam mögött.
- Persze.- kikapcsoltam a tv-t és elindultunk. Az úton valahogy sikerült kiszednem belőle,hogy teljesen oda van Stelláért. Mondtam neki,hogy hívja el randira,de azt mondta nem meri.
- Nem is gondoltam volna rólad,hogy ennyire félénk vagy a lányokkal szemben. Mindig is azt hittem,hogy az az igazi macsó vagy. Oda mész a lányokhoz és annyit mondasz: Hé Harry vagyok randizunk? És persze a sok tinilány már szalad is utánad.
- Valahogy így szokott lenni. Csak Ő hozza ki ezt belőlem.
- Nézd történetesen tudom,hogy te is tetszel neki.
Megérkeztünk a plázába. Ahogy kiszálltunk a kocsiból a rajongók egyből letámadtak. Valahogy még is sikerült kimásznunk a tömegből. Egy csomó boltot végig jártunk,amikor Harry kezdett éhes lenni és egyre jobban nyűgös lett. Leültünk egy gyors étterem előtt és megebédeltünk,majd tovább mentünk. Sétálás közben megakadt a szemem egy gyönyörű fehér koktél ruhán.
- Menj próbáld fel.- biccentett a fejével a bolt felé.
- Tényleg nem baj?- csak megrázta a fejét és bevezetett a boltba. Amíg én felpróbáltam Harry leült egy székre. A ruha egyszerűen tökéletes volt. Kimentem megmutatni neki,de csak megrázta a fejét.
- Mi van? Nem tetszik?- kérdeztem aggódva,ugyanis nekem nagyon tetszett.
- Hát nem is tudom. Ne haragudj ,de szerintem ez nem áll jól.-láttam az arcán,hogy tényleg nem tetszett neki.
- Tényleg nem jó?
- Nem emeli ki rendesen az alakod.- megköszörülte a torkát. Levettem a ruhát ,majd hazamentünk. Tényleg nagyon tetszett az a ruha és sajnálom,hogy ott kellett hagynom.

Harry Styles

Miután hazaértünk a többiek már vártak minket. Felküldtek az emeletre,hogy hozzam le Nora pólóját a fürdőből. Ahogy beléptem a zár kattant. Rángatni kezdtem a kilincset,de az nem nyílt. Azt hittem valami történt vele,de ekkor nevetést hallottam az ajtó másik oldalán. Stella lépett mögém.
- Te meg mit csinálsz itt?- kérdezte tőlem.
- Ő Nora pólójáért jöttem,de a többiek bezártak.- az ajtóhoz fordultam és dörömbölni kezdtem.- Fiúk nyissátok ki. Hahó. Srácok ne csináljátok már. -csak vártam ,de nem történt semmi.
- Ne haragudj,de annyira rossz velem kettesben lenni?- nem számítottam erre a kérdésre.
- Dehogy is. Csak azt hittem,hogy na mindegy.- belenyúltam valamibe így a megakartam mosni a kezem. Nem tudom ,hogy sikerült ,de a víz a testemen landolt és nem a kezemen. Hallottam,hogy Stella a hátam mögött kuncog.
- Annyira viccesnek találod?- majd fröcskölni kezdtem. Kezével védekezni kezdett,de nem igen jött össze neki. Egy kis vízen megcsúszott a lába ,de elkaptam. Tekintetünk összeért és ajkunk egyre jobban közeledett.


4 megjegyzés:

  1. Sziia.! :DD
    Csak annyit mondanék, hogy ilyen szemszögből (Harry) vagy akár Stella írhatnál többet és hosszabban. ;)))
    De amúgy jó volt. siess a folytatással.
    Puszi: Alexa L. Wozde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Dolgozok rajta :D Köszike. Megpróbálom minél hamarabb hozni :)
      Puszi: Wiwike

      Törlés
  2. Sziia!!
    Nagon-nagyon tetszett !!!
    Harry-Stella♥♥ :D
    SIESS!!
    puszii:wiwii

    VálaszTörlés