2012. február 12., vasárnap

5.fejezet: Az újság cikk

Sziasztok :)
Itt lenne az 5.fejezet. Most megtudhatjátok mire gondoltam az előző fejezetnél. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást és komikat kérek !
ui.: a képen Harry fejét a helyetekben jobban megnézném. én nagyon jót nevettem rajta :"D



Mindig van, aki bearanyozza a napodat, sokszor 
ugyan az az ember minden nap!


Jessica Moun

A híresség legnagyobb átka. A magánélet szót tépd ki a szótáradból. Erről a szóról jobb,ha megfeledkezel,hiszen ahogy átléped a sztárság küszöbét mindent tudni akarnak az életedről. Hol laksz,mit csinálsz és ha még barátod is van le sem szállnak rólad. Az emberek azt hiszik híresnek lenni annyira könnyű. Csak habzsoljuk az életet,azt csináljuk,amit akarunk,akivel akarunk. Pedig nagyon tévednek. Nehéz dolog ,hogy ne csinálj olyan dolgokat a nyilvánosság előtt,amit később megbánnál. Már nem mehetsz el akárhova a barátnőiddel,mert mindenhol megtalálnak. De jegyezd meg,ha egyszer belépsz ebbe az életbe már nincs vissza út !

Az nap este megint Liammel aludtam. Nem tudom mi van köztünk,hogy mi ez az egész. Nagyon élvezem a társaságát,a közelében fel tudok szabadulni, ő megért engem,szeretek vele lenni.
Reggel Liam egy telefon hívást kapott és el is rohant valahova. Nagyon kíváncsi voltam,hogy ki hívta,hogy ilyen gyorsan elment,de hát milyen jogon kérném én számon. Olyan 11 óra körül nagy nehezen felkeltem és vettem egy frissítő fürdőt. Elég furcsa,hogy a One Direction otthonába fürdök,de hát mit lehet tenni drága Harry elintézte,hogy itt maradjunk. Miután kiszálltam a kádból felöltöztem és kimentem a nappaliba. Még mindenki aludt. Bekapcsoltam a tv-t ,de semmi érdekes nem ment. Valaki csöngetett és mivel nem volt fent senki gondoltam kinyitom. Egy fiatal srác állt az ajtóban egy táskával az oldalán,amiből levelek lógtak ki. Gondolom a postás lehetett.
- Szia.-köszöntem neki.
- Szia James vagyok. Csak meghoztam az újságot. Te az egyik fiú barátnője vagy?
- Nem dehogy is. Csak ez most hosszú,de köszi az újságot.-majd el is ment. Jó messzire eljött.
Mivel úgyis unatkoztam gondoltam megnézem mi történik Angliában. Mikor megláttam a címlapot nem hittem a szememnek. Az esti majdnem csókunk volt rajta ezzel a címmel: A fiatal zenész srác Liam Payne megcsalná barátnőjét Danielle Peazer-t? Barátnő? Van barátnője? Ezt eddig miért nem mondta? Hamis reményekkel éltet és az újságból kell megtudnom,hogy csak egy játék vagyok neki,amit ha megun azonnal kidob. A szemeim kezdtek könnybe lábadni,de gyorsan letöröltem őket,mert valaki felébredt,de észre vette rajtam. Leült mellém és kivette a kezemből az újságot. Mikor elolvasta csak értetlenül nézett rám.
- Mi a baj Jessica?
- Mi semmi. Dehogy is nincs semmi baj. Miből gondolod,hogy baj van?- hadartam a szavakat.
- Látom rajtad.- majd átölelt.
- Harry...én ezt nem értem. Egész végig olyan jeleket adott,hogy van valami. Majdnem meg is csókolt és most tudom meg,hogy van barátnője.
- Majdnem megcsókolt? Ezt én sem értem.
- Kérlek erről ne beszélj senkinek.
- Rendben. Hogy egy kicsit feldobjalak mit szólnál ma egy kis városnézéshez?
- Benne vagyok.- majd Liam belépett az ajtón.
- Sziasztok. A többiek még alszanak?
- Igen-felelt Harry én pedig bementem a szobába.
- Hol voltál?
- El kellett intéznem valamit.

***

London egyszerűen gyönyörű volt. Hat óra alatt jártuk körbe és abból körülbelül egy óra volt,amit fotózkodással vagy aláírással töltöttünk el. Egész úton távol maradtam Liamtől. Ha mellém lépett én inkább odamentem Harryhez. Látszott Liamen ,hogy nem érti a helyzetet,de nem is baj. Egy cukrászdánál álltunk meg,Niall szerint ez a legjobb hely,ha egy kis édességre vágysz. Én kértem ki utoljára a fagylaltomat és odamentem ahhoz az asztalhoz,ahol a többiek már majdnem megették az övéiket. Az asztalnál már nem volt több szék.
- Húzz ide egy széket.- mondta Louis,de én inkább leültem egy távolabbi asztalhoz. A többiek értetlenül néztek. Harry jött csak oda hozzám.
- Minden rendben?
- Fogjuk rá.- megrántottam a vállam.
- Akkor miért nem jössz oda?
- Nem akarok a közelében lenni.
- Kérlek gyere oda.- Válaszolni akartam,amikor észre vettem,hogy a többiek már az asztalunknál állnak. Még sétáltunk egy ideig,amikor észre vettünk egy szökőkutat,amibe Louis rögtön belerohant. A többiek követték,de én megálltam. Liam kinyújtotta a kezét,hogy menjek vele,de csak megráztam a fejem.
- Na gyere már. Jó lesz. Bízz bennem.-majd a többiek fele biccentett a fejével,hogy lássam milyen jól szórakoznak
- Ezt az esélyt már eljátszottad.- sarkon fordultam és elindultam,de Liam megfogta a kezem.
- Mi ezt nem értem.
- Liam hagyj békén. Egyszerűen csak nem akarok veled lenni.- elengedte a kezem majd ránéztem és láttam,hogy teljesen le van döbbenve.
Miután hazamentünk legjobban arra vágytam,hogy belevetődjek az ágyba és egy jót aludjak,de nem tehettem,mert Emma kitalálta,hogy kérdezz-feleletezzünk. Ki akartam maradni ebből a játékból,de  Zayn rávett,hogy játsszak. Harry kezdte a játékot és Stellára pörgetett.
- Oké Stella. Ha valakit meg kéne csókolnod közülünk ki lenne az?- Stella arca teljesen pírba borult majd halkan kinyögte.
- Te.- Harry csak elmosolyodott. Stella Zaynre pörgetett.
- Nos Zayn mi volt az a dolog,amit életedben legjobban megbántál?
- Hogy elhalasztottam egy csókot.-majd ránézett Bellára,aki csak lesütötte a szemeit. Zayn pörgettet és én következtem.
- Jessica ki tetszik neked legjobban a fiúk közül?- legszívesebben most elrohantam volna,mert nem akartam válaszolni erre a kérdésre.- Na mondjad már.-de még mindig nem szólaltam meg.- Jessica itt vagy?
- Liam.- csak a nevet mondtam ki ,bár lett volna hozzáfűzni valóm. Mikor Liam észbe kapott,hogy az ő nevét mondtam felugrott és egy kicsit a megszokottnál is hangosabban beszélt.
- Akkor mégis miért néztél át rajtam egész nap? Miért mondtad azt este?- nem erre a reakcióra számítottam.
- És te mégis mikor akartad elmondani,hogy van barátnőd?- furcsán nézett.
- Ezt mégis mikor találtad ki?- nevetett egyet.
- Mi nem én találtam ki.- majd hozzávágtam az újságot. Amikor elolvasta ismét felnevetett.
- Danielle-vel már rég szakítottunk csak még nem közöltük a hírt.-teljesen ledöbbentem.- De előbb megkérdezhettél volna,mielőtt így kiakadsz.
- Hát nem tudom te egy ilyen hírre,hogy reagálnál.- majd megragadta a kezem és kivonszolt az udvarra. Pár percig csak egymást néztük. Mélyen a szemébe néztem,ami nagy hiba volt,mert utána megszűnt körülöttem a világ. Úgy éreztem csak mi ketten vagyunk ezen a Föld nevezetű bolygón. Az egészből Harry zökkentett ki.
- Be kell jönnötök nagyon eldurvult a helyzet. Ú bocsi nem akartalak titeket megzavarni.- csak nevetett egyet.
- Mi történt valami baj van?- majd beszaladtam a házba és láttam,ahogy a lányok éppen kisminkelték Niallt. Stella és Louis pedig valami furcsa táncot járnak. Zayn pedig valami koktélt próbál készíteni. Bella pedig a kanapén ugrál és közben énekel. Mikor végeztek Niallel megragadták Liamet és leültették a székbe.
- Ne lányok létszi ne. Nem kell sminkelés.- próbált felállni a székből,de lefogták.
- Figyelj vagy smink vagy beöltöztetünk.- mondta Nora halál komolyan.
- Rózsaszín szem festéket kérek. -felelt gyorsan Liam. Harry felvonszolt az emeletre.
- Mit szólnál egy kis csínyhez?
- Attól függ miről van szó.
- Hallottál már a borotva habosról?
- Persze. Ki lesz az áldozat?
- Liam. Benne vagy?- majd oda nyújtotta a kezét és kezet ráztam vele,de nekem más tervem volt és ezt szépen sorban elmondtam mindenkinek. Lementünk és a többiek karaoke partit tartottak. Még szerencse,hogy mindannyian énekesek vagyunk különben nem szívesen hallgatnám a kornyikálásom.
Hajnali kettő lehetett,de még mindenki elemében volt. Kicsit én is kezdtem megőrülni. Kimentünk az udvarra és ruhástól beleugrottunk a medencébe. Mikor kiszálltunk Louissal együtt énekeltünk: I'm cold, I'm cold, I'm really really cold. Stellára néztem,aki csak megrázta a fejét. Ha fázom mindig előadom neki ezt a kis dalt és egy kicsit már elege van belőle. Felmentünk az emeletre és kihúztuk a kanapét. Mindenki egymás hegyén-hátán feküdt,de senkit nem zavart. Én Liam és Harry között feküdtem. Így az ijesztő részeknél a horror filmben vagy Liamhez vagy Harryhez bújtam. A film közepénél mindenki elaludt vagyis csak úgy tett kivéve Harryt ő tényleg bealudt. Szerencsénkre mivel így bevethettem a kis tervemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése