2012. február 11., szombat

4.fejezet: Az érzéseid nem rejtheted el

Sziasztok :)
Meghoztam a friss,amiben megismerhetitek Bella egy kisebb titkát. Jessica és Liam között is kezdenek alakulni a dolgok,de mint tudjátok az élet nem mindig csak boldogság. Ezt a következő fejezetben majd megtudjátok miért írtam. Na de nem is húzom tovább. Jó olvasást és komizzatok !
Puszi: Wiwike


Az emberek nevetni fognak az álmaidon, aztán meg utálni fognak, amikor 

valóra váltod őket.


Bella Lenoer

Vannak olyan események,amiket magad miatt is jobb,ha titokban tartasz,nem árulod el senkinek még a legjobb barátnődnek sem. Ugyanis talán olyan következményei lehetnek,amiket egész életedben bánnál. Vagy lehet,hogy csak azért nem mondod el,mert te is meg nem történtnek tartod. Vagy talán csak feledni akarsz. Vagy csak félsz elárulni féltve őrzött titkod,mert nem tudod,hogyan reagálnak majd rá. Ugyan az enyém nem annyira nagy titok,de én azért szeretném ,ha az maradna. Bár a mostani helyzetet nézve hamarosan fény derülhet rá. Vajon mit fognak majd szólni? Semminek veszik majd az egészet,haragudni fognak amiért nem mondtam el vagy netán ahogy a barátnők szokták elkezdenek "szekálni" ?

Jó volt újra látni Zaynt. Igen mi egyszer már találkoztunk. Körülbelül egy éve lehetett,amikor a nagymamámnál nyaraltam  egy hónapig. Mivel a nagyi szomszédja volt egyik este átjöttek vacsorára,de akkor még csak egymást nevét tudtuk. Másnap Bradford utcáit akartam felfedezni,amikor eltévedtem. Persze a telefonomat otthon hagytam így nem tudtam segítsége kérni senkitől és persze sötét is volt, ezért egy kicsit féltem is,de egyszer csak alakok rajzolódtak ki a sötétben. Kezdtem megijedni,hogy nem e részegek vagy ilyesmi,de szerencsémre Zayn és a haverjai voltak. Persze akkor még nem ismerték egymást a One Directionos fiúk. Kértem Zayntől egy kis útba igazítást ,de azt mondta,hogy haza kísér,ha elmegyek velük bowlingozni. Beleegyeztem mivel más választásom nem volt. Az este nagyon jó hangulatban telt el. Attól a naptól fogva szinte minden nap találkoztunk egymással. Egyszer randiztunk is,de az egész annyiba maradt mivel nagy volt köztünk a távolság. Egy hónapig ismertem ,de teljesen felforgatta az életem. Úgy éreztem ő lesz az igazi,ezért visszautaztam Angliába,hogy újra láthassam,de már késő volt,mert volt barátnője. Utána megfogadtam,hogy erről az egészről nem beszélek senkinek.

Zayn Malik

El sem hiszem,hogy Bellával újra összehoz minket a sors. Az az egy hónap ,amit vele töltöttem életem legjobb része volt. Egyik este úgy gondoltam végre erőt veszek magamon és elhívom egy randira. Szerencsémre igent mondott. Vacsorázni akartam vinni Anglia egyik legjobb étterembe ,de ő azt mondta neki elég ha elmegyünk a McDonald'sba,úgysem szereti az ilyen puccos helyeket. Furcsálltam ,de úgy gondoltam hát legyen ahogy ő akarja. Az este végén,amikor hazavittem úgy éreztem eljött az idő,hogy megcsókoljam. Már közeledtem ajkai felé,amikor megcsörrent a mobilom és ennyi volt a csóknak. Egy hét múlva visszautazott Amerikába és azt hittem,hogy soha többé nem látom. Mindennap rágondoltam ,nem tudtam elfelejteni,de ez már beteges volt. Rajongani egy lányért,aki mérföldekkel arrébb él. Úgy gondoltam itt az ideje a továbblépésnek. Megismertem egy Sarah nevű lányt és három hét után összejöttünk. Pont két hónaposak lettünk ,amikor egyszer csak Bella újra megjelent az ajtómban,de nem tehettem mást ,hiszen Sarah volt a barátnőm. Azóta többet nem találkoztam vele és nem is beszéltünk. Lezártnak tekintettem az ügyet ,de a szívem mégis mást diktált.

Bella Lenoer

Éppen a táskáimban kerestem valami alvó ruhát,amikor valaki kopogott.
- Bejöhetek?- szólalt meg egy kedves férfi hang.
- Persze gyere csak.- bár tudtam miért keres mégis reméltem,hogy nem azért. Bejött ,becsukta az ajtót majd leült mellém az ágyra.
- Nem hittem volna,hogy még valaha látjuk egymást.- keze kezdte megközelíteni az enyémet. Mikor már közel volt elhúztam.
- Hát én sem.
- Még mindig olyan gyönyörű vagy,mint voltál.- rám mosolygott,amitől azt hittem elolvadok.
- Köszönöm.- majd a földet kezdtem figyelgetni.
- Tudod a randi végén valami elmaradt,amit mindenképpen szeretnék bepótolni.- ajkai közelítették az enyémet,de elhúztam a fejem.
- Ne haragudj Zayn. Nekem ez most jelen pillanatban nem megy. Akkor készen álltam rá,de most nem. Egy éve nem találkoztunk és szerintem nem itt kéne folytatni.
- Szóval úgy érted kezdjük elölről az egészet?- kicsit sajnáltam,mert láttam az arcán,hogy nem erre számított.
- Hát végül is igen.
- Hát akkor örvendek. Zayn Malik vagyok.
- Azért ne ennyire elölről.- elnevettem magam.- Úgy értem,hogy szeretnélek újra megismerni,mert látható ,hogy egy kicsit megváltoztál. Akkor még csak egy átlagos fiú voltál most pedig...
- Nézd Bella én ugyan az a srác maradtam,mint voltam. Csak a helyzet alakult egy kicsit másképp. De akkor rendben. Szombat 8 óra megfelel?
- Mégis miért?
- Mert randizni viszlek.- kacsintott egyet és kisétált a szobából én pedig fülig pirultam.
Miután mindenki kész lett. Kihúztuk az ágyat és filmeztünk. Szerintem a fiúk végig nézték a filmet,de mi lányok hamar elaludtunk. Másnap reggel lementem megnézni Jessicát és amikor benyitottam visszaszaladtam a szobába.
- Srácok keljetek fel. Ezt látnotok kell.- majd nagy nehezen kikeltek az ágyból és lejöttek.- Csendben még alszanak.

Liam Payne

Fél álomban voltam,amikor hangokat hallottam,amik egyre hangosabban azt mondogatták.
- Jajj de édesek. Nézd már. Ne Harry hagyd már őket hagy aludjanak.
- Nézd Liam,hogy átkarolja. Olyan cukik
- Ne Harry állj meg. Harry.
Ez a név után éreztem,hogy valaki rám ugrik. Hirtelen felriadtam és ledobtam magamról és az illető a földön landolt.
- Nézd meg én mondtam,hogy ne ugorj rá.- mondta Louis.
- Ti meg mit csináltok itt?- mondtam egy ásítás kíséretében.
- Inkább az a kérdés te mit csinálsz itt?- majd Harry és ismét rám ugrott.
- Harry szállj le rólam.- ezúttal is leakartam lökni magamról,de erősen kapaszkodott bennem.
- Jézusom mi folyik itt?- tápászkodott fel Jessica is.
- Hát ezt elárulhatnád.- szólalt meg Nora.
- Na Jessica kelj fel és csinálj reggelit.- utasította Harry.
- Miért pont én?- Harry mondatán én is meglepődtem.
- Stella azt mondta,hogy jól tudsz főzni,sütni. Szóval süthetnél nekünk valamit.
- Hát legyen.
A lányok kimentek a konyhába engem pedig a fiúk körbe ültek és kifaggattak.
- Hogy-hogy Jessicával aludtál?
- A horror film után bekísértem aludni,de azt mondta,hogy fél és ameddig elalszik maradjak itt vele,de én is elaludtam.
- Szerintem nem is akartál nagyon kimenni.- mondta Niall ,amire hozzávágtam egy párnát.
- Fogd be Niall.
- Fáj az igazság? - ezután ráugrottam,amiből nem tudott szabadulni,majd Harry elordította magát.
- Kicsi a rakás. !!- majd éreztem,hogy egyre több súly nehezedik a testemre.

Jessica Moun

Nem nagyon volt kedvem sütkérezni ,de megadtam magam. Gondolkoztam,hogy mit is készíthetnék a srácoknak,amikor eszembe jutott a jó öreg palacsinta Amerikai módra. Mivel Belláék felmentek felöltözni Stellát kértem meg,hogy segítsen. Először elővettem minden alapanyagot- mindig így kezdem- majd bekevertem a tésztáját.
- Egyébként mit csináltál tegnap Harryvel? Mégis hogyan vett rá,hogy ideiglenesen ideköltözzünk?
- Hát igazából nem kellett sokáig győzködnie. Belenéztem a szemébe és onnantól bármit mondott én olyan voltam ,mint azok a bólogatós kutyák.
- Stella,Stella,Stella. Nem is tudtam,hogy így megtud babonázni egy srác. Főleg hogy Harry Styles-ról van szó.
- Nem babonázott meg csak... na mindegy. Egyébként meg aranyos srác és amúgy is Harry már az elejétől kezdve szimpatikus volt nekem.
- Csak nem rólam van szó?- majd az említett személy mellénk lépett. Stella arca teljesen pírba borult majd felszaladt az emeletre.- Most meg mit csináltam?
- Ha te azt tudnád...
- Egyébként nagyon jó illat van . Mi lesz ez?
- Palacsinta Amerikai módra.
- Még nem kóstoltam,de akkor ennek is itt az ideje.
Miután a palacsinták megsültek szépen elhelyeztem őket a tányéron. Tetejükre karamellízált cukrot és kis banán szeleteket raktam. Elég jól nézett ki. Az illata mindenkit az asztalhoz vonzott majd majszolni kezdtek. Az arcuk láttán ízlett nekik,de szerintem is jól sikerült. Büszke voltam magamra.
- Jessica fel vagy véve. Ezentúl te leszel a szakácsunk.- mondta Harry,amire csak mosolyogtam.
- Ez tényleg isteni lett.- dicsérte meg az alkotásomat Liam is.
Miután befejeztük a reggelit felöltöztünk. Mivel szerettem volna megcsodálni Londont fényesben is szóltam Liamnek,hogy kísérjen ki. Azt mondta rendben,de mivel ez a titkos helyük ismét bekötötte a szemem. Hogy ne essek el Liam megfogta a kezem és körbe fogta a derekamat. Hirtelen mintha egy másodperce világosabb lett volna,de gondoltam,hogy csak a napsugari törnek át a kendőn. 
Mivel az előkészületek a turnéra csak jövőhéten kezdődnek megbeszéltük a srácokkal,hogy addig kihasználjuk az időt. Az egész napot fürdőzéssel,énekléssel és hülyüléssel töltöttük el. Liam egész végig a közelemben volt,amit nagyon élveztem. A közelségében biztonságot érzek és amikor csak megérinti valamelyik testrészem akár csak egy percre az érintése szinte égeti a bőröm. Nem tudom mi történik velem,de pár nap alatt teljesen felbolygatja az érzéseim.
Újra a titkos helyükön ültünk este Liammel,de ezúttal megmutatta az utat. Azt mondta azért teszi,mert érzi,hogy megbízhat bennem és nem adnám ki a rejtekhelyüket. Sokat beszélgettünk Sok mindent elmesélt magáról, az életéről és a családjáról és én ugyanígy tettem. Felfoghatatlan ,hogy ennyi idő alatt így megtudok nyílni egy ember előtt,akit még alig ismerek. Úgy érzem ha vele vagyok nem kell megjátszanom a komoly felnőttet. Bátran lehetek az a kis őrült "tini",akit Noraék is ismernek. Egy idő után azt vettem észre,hogy egyre közelebb ülünk egymáshoz és arcunk is közeledik. Ajkaink már majdnem összeértek,mikor egy vakuvillanásra lettünk figyelmesek. Akkor a reggeli fény sem a nap volt,hanem egy fényképező vakuja világította meg szemem. Ezek szerint az egész napunkat figyelték a lesifotósok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése