2012. február 10., péntek

3.fejezet: Don't worry, Be happy

Sziasztok :)
Nos,hát itt lenne a 3.fejezet. Személy szerint nekem a vége tetszett a legjobban és nagyon remélem,hogy nektek is tetszeni fog. Jó olvasást és komizzatok !! :)
Puszi: Wiwike


Bármit megkaphatsz, amit csak akarsz, ha hajlandó vagy feladni a gondolatot, hogy nem lehet a tiéd.

Liam Payne

Amikor megláttam az Icapellát,hogy a mi házunkban vannak nem hittem a szememnek. Persze tudtam,hogy miért vannak itt ,de azt gondoltam,hogy az első találkozás egy megbeszélésen lesz és nem a házunkban. Egyáltalán,hogy kerültek ide? Értetlenül néztem Harryre,aki csak vigyorgott. Egyből levágtam,hogy ezt az egészet ő intézte el.
- Sziasztok.- köszöntem egy kissé akadozva,mert még mindig le voltam döbbenve.
- Sziasztok. Én Jessica vagyok ő pedig itt Stella, Bella,Emma és Nora.-mutatta be a lányokat.
- Örülünk,hogy átjöttetek. Így legalább a turné miatt egy kicsit megismerhetjük egymást.
- Aha a turné miatt.- lökött oldalba Harry.
- Te is biztos azért hívtad őket.-majd én is oldalba löktem. Kissé kezd kínossá válni a helyzet.
- Mi lenne ha leülnénk?- tette fel a kérdést Zayn.
- Jó ötlet.-helyeselte Louis.
Zayn már vezette volna be őket a nappaliba,amikor közbe szóltam.
- És mi lenne ha az udvarra mennénk. Úgyis szép időnk van. Niall vezesd ki őket.- mindenki megindult az udvar fele köztük Harry is,de elkaptam a pólóját és visszarántottam. Még megvártam,hogy kimenjenek majd becsuktam az ajtót.
- Harry ha még egy ilyen kijelentésed lesz ne tudd meg mit teszek veled.- kezdtem a mondandómba.
- Még is mit te vad oroszlán?- erre elkezdte az oroszlánt játszani inkább kevesebb,mint több sikerrel.-Csak azért hívtam őket ide,hogy kiderüljön milyen lesz velünk szinte több hónapig úgymond együtt élni.
- De legalább szólhattál volna- vakartam meg a homlokom.
- Látni akartam az arcodat. De nyugi,nem lesz semmi baj.-majd énekelni kezdett- Don't worry,Be happy. Na de menjünk ki.

Majd kisétáltunk az ajtón. Igazából attól féltem,hogy Harry folytatja a kis játékát és mindent elront vagy teljesen beéget. Azt gondoltam a lányokkal alig lesz majd valami közös témánk,de amikor kimentünk a többiek már úgy beszélgettek,mintha ezer éve ismernék egymást.
- Liam nem hoznál valami üdítőt?
- Niall az előbb bent voltam nem tudtál volna szólni? De persze hozok, egy perc és itt vagyok.-bementem majd elővettem egy tálcát,amire poharakat pakoltam és üdítőt. Mivel ezen a téren a fiúkkal eltérő az ízlésünk  mindenféle ízűt tartunk itthon. Van alma,narancs,őszibarack,szőlő és még egyéb más italok. Visszamentem letettem a tálcát az asztalra és mindenkinek öntöttem,amit kért,de persze csak a lányoknak. A srácok szolgálják ki magukat elvégre itthon vannak. Leültem Louis mellé,aki éppen valamelyik táncát tanította Jessicának.
- Na látod megy ez neked csak még egy kicsit gyakorolnod kell.- szinte már üvöltött Louis. Láttam,hogy boldog volt,hogy érdekelt végre valakit az idióta tánca.
- De akkor sem értem. Te valahogy már az álladnál viszed a kezed.
- Na de most jó volt.
- És hol van Kevin?- kérdezte nevetve Stella.
- Áh szóval hallottál róla.- mondta Harry.
- Hát igen. Az egyik barátnőnket mindig így hívjuk,de nem tudjuk,hogy miért.- szólt közbe Jessica.
Louis beszaladt a házba gondolom Kevinért. Igazam volt. Amikor a lányok meglátták egyszerre sikítottak fel.
- Keviiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
- Csöndesebben egy kicsit. Most kelt fel még egy kicsit álmos.- Louis egyenesen úgy bánik ezzel a madárral -amit megjegyeznék,hogy egyébként mű- mintha élne.
- Egyébként azon gondolkoztam,hogy minek öt darab hinta ágy? Vagy ilyen esetekre van,hogy ha jönnek hozzátok valami csajok,akkor mindenki egyre tudjon ülni velük?- kérdezte Emma.
- Dehogyis. Először még csak kettő volt,de mivel nem tudtunk rajta mindannyian kényelmesen elfeküdni úgy döntöttünk legyen mindenkinek sajátja.-válaszolt Niall.
Ekkor számunkra egy ismerős dal hallatszódott ki egy táskából. Még csak a háttér zene ment,de egy idő után elindult az ének is:  I've tried playing it cool ,But when I'm looking at you,  I can never be brave , Cause you make my heart race. Jessica kutatni kezdett a táskájában.
- Ez kissé kínos. Ne haragudjatok ezt fel kell vennem.- majd felállt és kicsit távolabb ment tőlünk,hogy ne halljuk a beszélgetést. Pár perc múlva vissza is jött.
- Tetszik a csengőhangod.- szólalt meg Harry,amire mindenki felnevetett.
- Tudod ezzel a számmal jutottunk be a legjobb háromba. Ez a dal egy emlék és amúgy is nagyon tetszik.-majd Harry a telefonjához nyúlt és tárcsázott egy számot,amire Jessica telefonja ismét megszólalt.- Nehogy kinyomd-utasította Harry.- Liam kezdjed.
- Mi minek?
- Csak kezd el.- énekelni kezdtem,amin elmosolyodtak. Néhol a lányokra mutattam,hogy ők jönnek. A végén már mindenki énekelt és össze-vissza ugrált.
- Na milyen jók vagyunk-kiabált Zayn.

Visszaültünk,de mindenki más helyet kapott. Ezúttal most Harry mellett foglaltam helyet.
- És mikor mentek városnézésre?- kérdezte Harry.
- Úgy terveztem,hogy olyan négy fele,mert sok mindent megszeretnék nézni,de már elég késő van szóval inkább holnapra halasztom.
- És mi lenne ha valamelyik nap együtt elmennénk? Elvégre elég jól ismerjük Londont.- körbe tekintettem és láttam,hogy Nora,Bella,Emma,Louis,Zayn és Niall eltűntek.
- Hol vannak a többiek?
- Az előbb mentek be. Tudod Liam nem csak Jessicát kéne figyelni.- szerencsére ezt már suttogta.
- Kinyírlak.- ezt kicsit hangosan mondtam,amire a lányok értetlenül néztek.
- Egyébként,hogy tudtok ilyen kihalt helyen lakni? Mármint gyönyörű ez a ház ,de nincs a közelben semmi.
- Gyere csak mutatok valamit.- megfogtam a kezét és a "rejtekhelyünkre" vittem. Kicsit eldugott helyen van és ezért hívjuk így. Mondtam neki ,hogy csukja be a szemét majd én vezetem.
- Kinyithatod.

Láttam rajta,hogy teljesen ámulatba esett. Nem talált szavakat. Amikor megláttam ezt a helyet én is így éreztem. Ugyanis egyenesen Londont figyelhettük. Mivel sötét volt fényekbe borítva csodálhattuk.
- Ez...ez gyönyörű. Hűha. Azt hiszem ideköltözök.- végre megszólalt Jessica
- Van még hely. Mindannyian elfértek.-ugyan viccelődtem,de nem bánnám ha pár napra itt maradnának.
Egy ideig még ott beszélgettünk majd visszamentünk a többiekhez,de senkit sem találtunk. Bementünk a lakásba,de ott sem volt senki. Mindenki felszívódott.
- Ne keresd őket. A hotelbe mentek a cuccainkért. Harry meggyőzte Stellát,hogy maradjunk itt kipróbálni az "együttélést". - mondta kicsit kétségbe esetten.
- Úgy látom nem nagyon tetszik ez az ötlet.
- De csak...egy kicsit furcsa lesz nálatok lakni.
- Miért is?

Mielőtt válaszolt volna Harryék beléptek az ajtón. Egy csomó bőröndöt hoztak magukkal. Letették majd  kimentek egy újabb adagért. Szemeimet tágra nyitottam. Hogy lehet ennyi cuccuk?
Amikor már majdnem végeztek egy sikítást hallottunk.
- Áh ott egy pók- a hangot Jessica adta ki. Odarohantam és láttam,hogy körülbelül egy egy centis kis pók mászkált a padlón.
- Nyugi nem bánt téged. Nem fog megenni.- viccelődött Louis.
- Rettenetesen fél a pókoktól- világosította fel Bella.
Harry megfogta a kis "jószágot" és azzal kergette Jesst. Mi csak nevettük az egészen,de amikor egy csobbanást hallottunk kirohantunk az udvarra. Láttuk ahogy Jessica a hasát fogja és úgy nevet,miközben Harry próbál kimászni a medencéből.
- Jól van ezért most segíts ki.-kérlelte Harry.
- Dehogy segítek. Te kergettél. Tudod erre mondják,hogy visszanyalt a fagyi.-majd végül beadta a derekát és oda nyújtotta a kezét,de ahelyett,hogy kisegítette volna Harry belerántotta vízbe.
- Erre pedig azt,hogy a légy belesétált a hálóba.
- Menj a fenébe.- kiakart jönni a vízből,de valaki megakadályozta.-Harry engedj el.
- Most miért? Már úgyis vizes vagy.
- Épp ez az. Nem kéne annak lennem,bár ha belegondolok igazad van.-  fröcskölni kezdte Harryt,aki kezét felemelte és úgy próbált védekezni,de egyszer csak elmerült a vízben. Egy kis idő múlva Jess mögött bukkant fel és magával vitte a mélybe. A többiek már nem bírták és ők is beleugrottak a vízbe.
- Te nem jössz?- kérdezte Nora.
- Miért is ne.- majd levettem a felsőmet és belevetettem magam a medencébe. Jól elment az idő. Körülbelül éjfél lehetett,amikor úgy döntöttünk ,hogy be kéne menni. Mindenki letusolt és felvette a háló ruháját.
Én végeztem legelőször és gondoltam addig bekapcsolom a tv-t. Éppen a Tükrök című film ment.
Hirtelen valaki megérintette a vállam.
- Bocsi nem akartalak megijeszteni.-majd leült mellém.- Mit nézel?
- Horror filmet. Ugye nem félsz tőlük?
- Hát egy kicsit.-erre egy kicsit közelebb ült hozzám.
A film közepénél tartottunk,amikor Jessi megszólalt.
- Liam kérhetek valamit?
- Persze mondjad.
- Majd bekísérsz a szobámba?- erre elnevettem magam.
- Persze bekísérlek.- bekísértem a szobájába majd felmentem az emeletre,ahol szintén található egy nappali. Mikor körbe néztem láttam,hogy a többiek a kihúzható kanapén össze-vissza egymáson fekszenek. Visszamentem Jessicához,aki teljesen bebugyolálta magát a takaróba. Gondoltam,hogy elaludt,de amikor el akartam menni megfogta a kezem.
- Liam félek egyedül. Maradj itt velem legalább addig ameddig elalszom.- ledőltem mellé az ágyra,de az álom mindkettőnket magával ragadott.

3 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nagyon tetszik!! Imádtam! / Pók az jellemző / :D
    Siess a kövivel! Már nagyon kíváncsi vagyok.
    puszii:Wiwii

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Örülök,hogy tetszik főleg azért ,mert neked :) Hamarosan a következő fejezet is felkerül.
    Puszi: Wiwike

    VálaszTörlés
  3. sziaa mikor lesz a kövvii????? már aligg vároomm :):):) puszykkaa wiwikee :) <3 amugy nagyon jóó ez a blogg

    VálaszTörlés