2012. február 9., csütörtök

2.fejezet: A telefon hívás


Sziasztok :)
Ez lenne a 2.fejezet.Remélem tetszeni fog. Jó olvasást és komikat kérek !


El kell felejtenünk a napok és órák fogalmát ahhoz, hogy értékelni tudjuk a perceket, és jobban odafigyelhessünk a pillanatokra!

Harry Styles

Miután bementem a szobámba én is megnéztem a videót és pár infót kerestem a lányokról és elég sok mindent találtam. Például,hogy azt a barna hajú lányt Jessicának hívták és ,hogy egy idősek velünk vagyis majdnem. Miközben az egyik fellépésüket néztem egy vállig érő szőke hajú lányra lettem figyelmes. Utána néztem és Stellának hívták. Gyönyörű szép neve van és persze ő maga is az. Egész este az ő zenéjüket hallgattam.

Másnap reggel korán ébredtem. Lementem inni egy forró teát. Még eléggé komás voltam és ennek köszönhetően megcsúsztam az utolsó lépcsőfokon és a földön landoltam. A nappaliból jó ízű nevetést hallottam. Körbe néztem és láttam,hogy a srácok jót szórakoznak rajtam.
- Ti mióta vagytok fent?- kérdeztem miközben a kezemet nyújtottam feléjük jelezvén,hogy segítsenek fel.
- Drága Harry már dél is elmúlt.- Jött oda végül Louis.
- Dél? Azt hittem ,hogy még reggel van.
- Hát végül is reggel van és az esésed feldobta a napomat- gúnyolódott rajtam Liam.
- Tudod ,hogy nem úgy értettem. Egyébként meg vizes volt a lépcső és azért csúsztam meg.
- Hát persze,hogy azért.- majd megveregette a vállamat. Ezt nem hiszem el a saját módszerem veti be ellenem.
- Na akkor mit szóltok az Icapellához?- csatlakozott a beszélgetéshez Zayn.
- Szerintem tökéletesek.- szólalt meg elsőre Liam,amin nevetni kezdtem. Senki sem értette,hogy min nevetek ilyen jót.
- Persze szerintem is jók lesznek.- még mindig nem tudtam abbahagyni a nevetést.
- Rendben,akkor felhívom Pault.- majd mindenki kiment csak én és Liam maradtunk a konyhában.
- Min nevettél az előbb? - már ő sem bírta nevetés nélkül,ugyanis már annyira nevettem,hogy lecsúsztam a székről.
- Áh lényegtelen.- válaszoltam miközben próbáltam felállni,de igazából magam sem tudtam,de mikor Liam is elment egy terv jutott az eszembe.

A turnéval kapcsolatos megbeszélésre siettünk a srácokkal. Elmondtuk Paulnak,hogy kiket választottunk és neki is tetszett az ötlet. Még megvártuk ,hogy beszéljen a lányok menedzserével,hogy mit válaszolnak. Mindannyian reméltük,hogy igent mondanak. Mikor meghallottuk a választ mindenkinek jobb lett a kedve,mert végre elkezdhetjük a szervezést. Niallék lementek egy kávéért én pedig bent maradtam a terembe.
- Figyelj Paul megtudnád szerezni legalább az egyik lány telefon számát?
- Telefonon akarsz randit kérni?
- Mi? Nem,nem azért. Csak meghívnám őket,hogy egy kicsit megismerjük egymást.
- Hát persze. Tessék itt van. Azt hiszem egy Jessica nevű lány száma.
- Jessica? Persze már megvan. Remek. Köszi- majd én is elhagytam a termet.
- Te meg hol voltál eddig?- kérdezte Niall.
- Csak beszéltem még Paullal.
- És miről?-karolta át a vállam Louis.
- Hiányoztál édesem.- majd átölelt és nem akart elengedni.
- Loui...meg kell beszélnünk pár dolgot. Tudom,hogy a kapcsolatunk elég erős lett,de nekem most időre van szükségem,hogy átgondoljam az érzéseim.
-Szóval elhagysz? De én nem bírom nélküled.- míg mi színházba illően játszottuk a szerepünket a többiek már sírtak a nevetéstől.
- Amúgy mit is beszéltetek Paullal?
- Majd megtudjátok,de most menjünk.

***

Mikor Paul a tudtunkra adta,hogy a lányok az országban tartózkodnak felrohantam a szobámba a telefonomért. Rögtön tárcsáztam a számot.
- Halló?- szólt bele egy női hang.
- Szia. Jessica?
- Igen én vagyok,de kivel beszélek?
- A nevem Harry. Az ügyben kereslek,hogy velünk fogtok turnézni és gondoltam átjöhetnétek valamelyik nap,hogy egy kicsit megismerjük egymást.
- Jó ötlet. Mit szólnál ha holnap olyan dél fele átmennénk?
- Dél ? Hát még nem biztos,hogy fent leszünk,de majd megpróbálok felkelni.-erre felnevetett.
- Hát nekünk csak akkor lenne jó,mert később városnézésre megyünk.
- Ezt mikor döntötted el Jessi?- egy másik női hang is megszólalt.
- Ezt majd később Stella.- Stella. Biztos az a szőke hajú lány.
- Rendben akkor holnap.-majd miután elmondtam neki a címet kinyomta a telefont. Hékás el sem köszönt ?!

***
Jessica Moun


- Nos hova is megyünk holnap?- kérdezte érdeklődve Stell.
-  Igazából nem tudom,hogy kikhez,de valami Harry hívott,hogy velük fogunk turnézni.
- Harry? Mint Styles?- lepődött meg Bella.- Mert ha igen,akkor ez a One Direction lesz.
- Lehetséges.- majd miután befejeztük a vacsorát felmentünk a lakosztályunkba. Elég késő volt így elmentem letusolni majd belevetettem magam az ágyba. Hamar elaludtam.
Másnap az ébresztőm hangjára keltem fel. Megnéztem az időt. 11:38-at mutatott.Elaludtam. Beszaladtam a fürdőbe,de az ajtó zárva volt.
- Bella nyisd ki az ajtót. Elfogunk késni.
- Nyugi szerintem nem lesz gond. Még Stella is alszik.- majd az ágyra néztem,ahol még Stella mélyen aludt.
- Stella ébredj fel.
- Ajj mi van?-
- Elkésünk. Iparkodj.- mivel nem akart fel kelni elhatároztam,hogy kirángatom az ágyból és meg is tettem.
- Jézusom Jessi mit művelsz?- kérdezte,amihez ijedt fejet vágott,amin önkénytelenül nevetni kezdtem.
- Hát nem akartál felkelni így kénytelen voltam ezt tenni.
- De hajnalok hajnalán?
- Milyen hajnal? Mindjárt dél lesz, Bár az arcodat látnod kellett volna- még mindig nem bírtam abbahagyni a nevetést.
- Nekem az még hajnal. Tudod,hogy mindig minimum délben kelek még arra a 22 percre és szükségem lett volna.-majd elővette a hajvasalóját. Folyton vasalja a haját még akkor is ha nem is göndör.
- Na siessetek. Harry már vár minket.- rákacsintottam Stellára. Bár ő nem tudott róla,de mindig is sejtettem,hogy tetszik neki.

Beültünk az autóba és ismét az órára tekintettem. 9:35. Biztos azt gondolhatják most,hogy ennyire nem foglalkozunk a dolgokkal csak így simán fél órás késéssel beállítunk. Ahogy egyre több idő telt el egyre kevesebb házat láttunk. Végül már csak az út volt és a puszta. Ilyen helyen laknának?  Tévedtem,mert amikor oda értünk egy gyönyörű ház előtt parkoltunk le. Én mentem előre. Kopogtam egyet,de semmi. Majd még egyet,de megint semmi. Harmadszorra sem nyitott ajtót senki,mire dorombolni kezdtem az ajtón.
Egy fiatal barna hajú és zöld szemű srác nyitott ajtót.
- Szia. Te lennél Jessica?
- Igen, ne haragudj a dübörgésért.
- Hát nem biztos,hogy megbocsátok. Ti késtetek és még neked áll feljebb.- viccelődött velem.
- Ahogy gondolod.- mosolyogtam rá.
- Ööö gyertek be.- majd beinvitált minket a házba.
- Fiúk gyertek le. Vendégeink vannak.- kiabált Harry,amire a lépcsőn dübörgést hallottunk.Még négy srác jött le az emeletről.
- Bemutatom nektek a fiúkat. Ő itt Liam, Louis, Zayn és Niall.- eléggé meglepődtek az érkezésünk miatt. Van egy érzésem,hogy erről ők semmit sem sejtettek az egész Harry "terve" volt.

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon tetszik a történeted, imádtam ezt a két fejezetet. :)))
    Benne lennél egy cserében? Nem rég kezdtem el az első 1D-s sztorim. nagyon sokat számítana egy komid, és egy követésed. Remélem megfogod nézni az oldalam.
    http://liraastoryk.blogspot.com/
    Liraa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Örülök,hogy tetszik. Persze már ki is raktalak. Komiztam és követlek is :)
      Puszi: Wiwike

      Törlés