2012. február 26., vasárnap

11.fejezet: Balhés helyzet

Sziasztok.
Meghoztam a 11.fejezetet is,mivel szerdáig nem nagyon lesz friss,mert készülnöm kell a szóbelire. Az eleje arról szól,hogy a többiek hogyan jutottak el a házba,utána pedig folytatódik az este. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást és örülnék ha dobnátok egy komit ! :)
Puszi: Wiwike

Az igaz szerelem nem végződik happy enddel....,mert az igaz szerelem sosem ér véget..:)

Harry Styles

A nappaliban ülünk és azon gondolkozunk,hogy mit is kéne csinálni,ugyanis Zayn és Bella ma randizni mennek és Louis is elment valahova,mert azt mondta dolga van. Mi sem akartunk unatkozni így ki akartunk találni valamit.
- Jajj srácok ne csináljátok már. Pár percnyire vagyunk a fővárostól. Menjünk oda és majd kitalálunk ott valamit.- állt fel Jessica adva az ötletet,de mindenki csak húzta a száját,mivel senkinek nem volt kedve vezetni. Fiatalok vagyunk szeretnénk egy kicsit kikapcsolódni.
- Akkor rendeljünk pizzát és filmezzünk.- adta az ötletet Stella,de ez sem tetszett mindenkinek kivéve egy valakinek.
- A pizza jöhet.- szólalt meg Niall.
- És mi lenne,ha elmennék arra a helyre,amit Zayn említett a telefonban?- mondta Liam.
- Ne zavarjuk má..- kezdett volna mondandójába Jessica,de szinte egyszerre közbevágtunk.
- De az jó lesz. Egy kis meglepetés.- majd tenyerét a homlokára tette és megrázta a fejét.
- Jól van,de Zayn ennek nagyon nem fog örülni.
- Tudod merre van?- kérdeztem,amire csak bólintott. Helyesen megállapítottam,hogy két kocsival kell mennünk,mert egybe nem férnék be. Gyorsan mindenki összepakolt néhány cuccot,majd elindultunk. Siettünk,hogy még Belláék előtt odaérjünk. Már előre tudtok mi lesz Zayn reakciója,de látni akartuk az arcát. Ahogy teljesen szét megy a dühtől,ugyanis tudtuk,hogy ezt a hétvégét kettesben akarta tölteni vele,de lesz még erre bőven ideje.

***

Louis Tomlinson

Ahogy csak tudtam szaladtam. Fogalmam sem volt,hogy merre tartok csak mentem. Soha nem jártam ezen a helyen,így meg volt annak a veszélye,hogy eltévedhetek,de ez nem érdekelt. Csak úgy szlalomoztam a fák között a nevét kiabálva,amit a többiek szinte kórusban követtek. Senki sem tudta hol lehet,merre járhat,mennyire messze mehetett. Csak egyet tudtam. Az én hibám! Egyedül én tehetek róla ! De olyan nagy bűn lenne életed első nagy szerelmével felidézni a múltat miután fél éve nem láttad? Nekem Lara jelentette a világot,de miután Londonba költöztünk ez valamilyen szinten csillapodott bennem,bár még mindig érzek valamit iránta,de én sem tudom,hogy mit. Szerelmet,vagy netán csak így szeretnék egy kis darabot visszakapni a régi életemből? Egy darabot Doncasterből ! A város ahol születtem,laktam,éltem egészen idáig,de ez elmúlt. Most itt vagyok Anglia fővárosában a barátaimmal és az életem teljesen megváltozott,de nem bánom. Szeretem ezt az életet csak egy gondom van vele. A családom,többé nem tölthetek velük annyi időt,nem láthatom annyit a testvéreimet. Elmélkedésemet egy kidőlt fatönk zavarta meg,amit nem vettem észre,így megbotlottam benne. Ugyan kezemmel megtámasztottam magam,de a ruhám így is  tiszta sár lett,de felálltam és rohantam előre ugyan úgy.
- Nora. Hol vagy?- kiabáltam majd megtorpantam. Egy tó állt előttünk,ami megakadályozott a tovább menetelben. 
- Most merre?- kérdezte Jessica,aki már teljesen kétségbe volt esve,mert nem tudta mi lehet barátnőjével. Szemébe néztem és láttam benne. Láttam,hogy ő is engem hibáztat.
- Ti menjetek arra, Bella,Zayn és én a másik irányba megyünk.- bólintottak egyet majd tovább futottunk. Annyira gyorsan szaladtam,hogy lehagytam Zayneket,így ők eltűntek mögülem a sötétségben. Egyedül voltam. Még mindig nem tudtam,hogy merre megyek csak futottam amerre láttam. Hirtelen rezgést éreztem a zsebemben. Gyorsan kivettem a telefont. Jessica csak ennyit mondott.
- Megvan.- majd lenyomta. Megálltam és azt vettem észre,hogy éppenséggel a nagy semmi közepén állok. Már én is kétségbe estem,mivel nem tudtam merre menjek vissza. Azon az útvonalon kezdtem visszafutni,amerre jöttem. Először jó taktikának tűnt,de teljesen máshol kötöttem ki. Megálltam és körbenéztem,hogy fel térképezzem magamnak a helyzetet,de a sötétség ebben megakadályozott. Tőlem 1 méterre már semmit nem lehetett látni. Alakok kezdtek kirajzolódni a homályban. Nem vagyok ijedős típus,de most egy kicsit megrémültem. Remélem nem botlok bele egy csapat farkas kutyába.
- Louis ! Merre vagy ?- hallottam meg egy ismerős hangot.
- Itt vagyok előtted te idióta.- szóltam vissza Niallnak.
- Ja akkor jól van. Hívott Jessica? Megvan Nora. Gyere menjünk vissza kezdek éhes lenni.- mondta miközben a kezével körözni kezdett a hasán,mire megforgattam a szemem.
- Ezen miért nem lepődőm meg..- majd valahogy sikerült visszatalálnunk a házba.
- Jézusom. Veled meg mi történt?- nevetett Stella.
- Ezt most ne. Hol van Lara?- körbe tekintettem,de láttam,hogy a kanapén ül.
- Lara?- mondta teljes döbbentséggel Bella.- Hogy Lara?-közeledett felém.- Nora most tűnt el majdnem és te Larát keresed?- igaza van. Én sem értem magamat. Az előbb még fejt vesztve rohantam Nora után most pedig...nem tudom. Egyszerűen nem tudom. Lara volt az első nagy szerelmem, régóta ismerem, egy évig jártunk,ő igazán ismer engem,mindent tud rólam,de Nora...igazából nem is tudom,hogy mi van köztünk. Az a csók...a fellegekben éreztem magam abban a pillanatban,de mikor meghallottam,hogy ő nem akar tőlem semmit...hát rosszul érintett. Én azt hittem kedvel engem,azt hittem talán kettőnk közt kialakulhat valami,de mikor Lara belépett az ajtón...teljesen össze vagyok zavarodva.
- Most hol van Nora?
- Bezárkózott a szobába.

Nora Sleyfor

Nem akartam beszélni senkivel. Főleg nem Vele. Nem akartam,hogy lásson sírni. Nem akartam sírni,de nem tehettem mást. Az érzések önkénytelenül felszínre törtek bennem.
- Bejöhetek.- kopogott egyet,majd megszólalt. Nem nem akarok Vele beszélni,de most megmutatom neki,hogy erős vagyok.
- Gyere.-letöröltem könnyeimet és ajtót nyitottam. Belépett majd bezárta maga után az ajtót.
- Nem ezt beszéltük meg. Nora,hogy teheted ezt velem?- kért számon.
- Sajnálom. Nem tehetek mást. Megkedveltem.- mondtam neki,mire a könny csatornáim újra megeredtek.
- Hogy mit mondtál? Megkedvelted? - csak bólintottam egyet.
- Sajnálom Lara,de nem teheted ezt vele. Ő nem érdemli meg,hogy így bánj vele.- mondtam neki kicsit nagyobb hangnemben.
- Az az én dolgom,hogy mit csinálok vele,de te a barátnőm vagy és elárultál.- igen Lara gyermekkori barátnőm. Megkért,hogy segítsek neki visszaszerezni Louist. Már nem érez iránta semmit csak reflektor fényre vágyik. Azért mentem bele,mert nem ismertem Lout. Fogalmam sem volt,hogy ki lehet ő,hogy ő ilyen kedves,aranyos és azt sem tudtam,hogy megkedvelem.
- Meg kell tudnia az igazat.- kiakartam menni,de elkapta a karomat.- Lara eressz el.
- Nora nem teheted ezt velem. Pont te ne kérlek.- könyörgött,de nem hatott meg. Nem hagyom ,hogy kihasználja azt az embert,akit....akit szeretek. Hihetetlen. Pár nap alatt sikerült beleszeretnem. Eddig nem hittem a szerelem első látásban,de most már igen. Kinyitottam az ajtót és Louissal találtam szembe magam.
- Minden rendben?- mély levegőt vettem,de még sem volt erőm elmondani neki. Larara néztem,aki fejét csóválta,jelezve,hogy ne tegyem meg.

***

Liam Payne

Hétfő reggel van. Az ágyamban fekszek és úgy érzem valami vagy inkább valaki hiányzik. Oldalra fekszek és lassan kinyitom a szemem. Már tudom mi hiányzik. Jessica,ugyanis nincs mellettem. Hiányzik,hogy nem hallom reggel a szuszogását. Hiányzik,ahogy reggel kedvesen azt mondja: Jó reggelt! Két szó,amit az emberek gyakran használnak,de tőle mégis jobb érzés hallani. Hiányzik.
Az a szombat este nem hittem volna,hogy így elfajul. A kanapén ülve vártuk,hogy Nora kilépjen az ajtón,de egyszer csak kiabálásra lettünk figyelmesek.
- Nem tudom miről beszélsz. Soha életemben nem találkoztam veled.- a hangot Lara adta ki.
- Ne játszd már itt az álszentet. Louis hidd el,hogy igazat mondok. Miért találnék ki ilyesmit? - most már Nora kiabált.
- Nem hittem volna,hogy ilyen mélyre süllyedhet valaki,hogy efféléket kitalál.- ekkor Lara kisétált a szobából és teljes nyugodtsággal leült közénk. 
- Én ezt nem bírom tovább most azonnal lelépek.- jött ki Nora is utána felkapva a kabátját. - Valaki elvinne innen?- mindenki értetlenül nézett rájuk,de nem akarták elárulni,hogy mi történt. Majd Louis is a helyszínre tért.
- Nem értelek Nora. Nem kell hazugságokat kitalálni ahhoz,hogy a tiéd legyek.- itt már mindenki tátott szájjal bámulta őket. Senki nem értette a helyzetet.
- Louis ez nem hazugság. Ez tényleg így van ahogy mondtam. Lara csak kihasznál. Mellesleg nem is kellesz nekem. Ha neked egy ilyen cafka tetszik - ekkor Lara nem bírta tovább és megpofozta Norat. Nora csak úgy forrt a dühtől,de nem ütött vissza, türtőztette magát.
- Most betelt a pohár. Harry hozd a kulcsot.- utasította rendbe,aki értetlenül bár,de teljesítette kérését.
- Várj akkor már mi is megyünk.- ugrottak fel szinte egyszerre a lányok.
- Remélem soha az életben nem találkozom veled Esmeralda.- majd kiléptek az ajtón. 
- Nora vagy már ezerszer elmondtam,hogy ne hívj így. Tudtad,hogy mindig is utáltam,amikor a suliban is így hívtak.- Louis teljesen megdöbbent,de Nora csak egy mosolyt küldött Larának,más néven Esmeraldanak.
A srácokkal nem mertünk megszólalni,de mivel mindenki lelépett így úgy döntöttünk mi is ezt tesszük. A legjobban Zayn volt ideges. Tönkretettük az egész randiját és igen mi voltunk azok. Nem kellett volna idejönnünk. Most ez nem történt volna meg. Miután hazaértünk a lányok úgy döntöttek,hogy inkább hotelbe mennek.

Lassan lebattyogtam a lépcsőn,ahol a többiek már javában beszélgettek. Leültem közéjük és mindenki elhallgatott.
- Most mégis mi lesz?- törte meg a csendet Louis.- Szerintem Nora látni sem akar engem azok után,hogy nem hittem neki.- lehajtotta a fejét.
- Szerintem nem kéne lemondani a turnét.- szólalt meg végül Niall.
- Menjünk el ma a megbeszélésre és meglátjuk,hogy mi lesz.- mondta Harry.
- Ugyan már csak Stellát akarod látni.- mondta Louis.
- Sajnálom,hogy én nem cserélgetem percenként a barátnőim.- förmedt rá Harry.
- Oké ez azért durva volt.- vágott közbe Zayn.
- Mi mégis miért veszekszünk?
Ezután úgy döntöttünk,hogy elmegyünk a megbeszélésre és majd lesz ,ami lesz. Oda fele mindenki nagyon feszült volt. Nem tudtok mi történik velünk. Soha nem veszekedtünk még egymással. Elől ültem és bekapcsoltam a rádiót.
Néhány fotós tegnapelőtt lekapta a One Direction egyik tagját miközben egy lánnyal láthatóan randizott. Úgy tűnik városnézésre indultak,amikor a London Eye-on kötöttek ki, ahol még egy csók is elcsattant.
- Remek...még meg is csalsz.- szólalt meg Harry,amire egy kicsit mindenki feloldódott.
- Téged szerelmem soha.
- Ne haragudj.-mondta Harry és megveregette Louis vállát.
- Nem haragszom.
Megérkezünk a helyszínre. Mindenkinek remegett a térde. Kiszálltunk a kocsiból és a hatalmas épületre tekintettünk. Bementünk és illedelmesen köszöntünk a recepciósnak. Útba igazított minket és bementünk a terembe,ahol a lányok már vártak. Különös módon ők vidámak voltak és jó ízűen nevetgéltek. Mindkettőnk menedzsere megérkezett így elkezdtük a szervezést. Szóba jött a mai fotózás,ami a plakátoknak készülne. Európát járjuk körbe és persze Angliával kezdjük utána pedig Párizs. 
- Nos arra gondoltunk,hogy remek lenne egy duett.- erre mindenki felkapta a tekintetét és csak bólogatott.
- De hogy hozzuk össze tíz emberrel?- kérdezte Niall,ami jogos mivel elég sokan vagyunk.
- Nyugi megoldjuk. Holnap tízre gyertek ide és szerdán kettőkor kezdődik az első próba. Most pedig siessetek a fotózásra,mert így is késésben vagytok.
Elköszöntünk majd elhagytuk a termet. Lementem egy kávéért és szerencsémre Jessica is pont ott volt.
- Hiányoztál.- mondtam neki,amire egy kicsit megijedt és a kávéja majdnem a földön landolt.- Úgy tudtam csak tejes kávét iszol.
- Hát igen,de az este volt egy kis vitánk és hát sokáig fent voltunk. Muszáj kicsit felélénkíteni magamat.- mondta miközben megvakarta a tarkóját.
- Mi történt?- láttam rajta,hogy valami nagyon nincs rendben. Elsírta magát.- Jessica mégis mi történt tegnap?- csak átölelt már szólásra nyitotta volna a száját,mikor Harry odalépett hozzánk.
- Liam hol vagy már? Jessica mi a baj?- letörölte könnyeit majd megrázta a fejét.- Indulnunk kéne.
Megbeszéltem Jessivel,hogy fotózás után találkozunk majd elindultunk. Az úton végig azon gondolkoztam,hogy mi történhetett. Mikor megérkeztünk kipattantam a kocsiból és láttam,hogy Belláék is megérkeztek. Ránéztem Jessre ,aki szemmel láthatólag összeszedte egy kicsit magát. A fotózás most vagy két óráig tartott. Hát igen a lányok élvezték,nagyon szeretnek fotózkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése