2013. február 16., szombat

# 4 - Újabb titkok

Sziasztok!
Először is, sajnálom a késést, de egyszerűen alig volt időm leülni és részt írni.
Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik írtak, nagyon jól estek a szavaik.:)
Nem is csacsognék tovább, remélem, hogy tetszeni fog, jó olvasást kívánok hozzá!
Következő rész 5 komment után!
Vivu.

ui.: Ki hallotta már a One Direction legújabb feldolgozását? Nekem személy szerint nagyon tetszik.:) Ha még nem hallgattad meg, mindenféleképpen tedd meg! ITT


.::Zayn Malik::.

Az ajtófélfának dőlve figyelem a nekem háttal álló lányt, aki éppen a sminkjét igazítja meg az esti koncertre. Végig azt hiszem, hogy nem lát engem, de mikor a tükörből egy apró puszit küld felém, rájövök, hogy tévedek. Mindvégig tudta, hogy ott állok, bizonyára élvezi nézni, ahogy mozdulataival teljesen rabul ejt. Egy halvány mosolyra húzódik szája, ahogy rákacsintok, de ahelyett, hogy odajönne hozzám, folytatja, amit elkezdett. Ez a tette kissé sértődöttség érzetet kelt bennem, de ahelyett, hogy megharagudnék rá, inkább én indulok meg felé. Mögé érve végig simítok puha tapintású karján, majd mikor vállához érzek, csókolgatni kezdem a szabadon hagyott felületet. Nevetne dönti kissé oldalra a fejét, hogy csókjaimmal nagyobb területet tudjak behinteni, amit örömmel teszek meg.
- Annyira hiányoztál. - jegyzem meg neki sokadszorra, mire egy halk sóhaj hagyja el a száját. Kibontakozik ölelésemből, szembe fordul velem, majd karjaival átkarolja a nyakamat, ezzel közelebb húzva magát hozzám.
- Te is nekem. - biztosít afelől, hogy ő is ugyanúgy érzett, majd egy csókot lehel ajkaimra. - El sem tudod képzelni mennyire. - szólal meg, majd hajamat kezdi el tanulmányozni, amiben némi újdonságot fél felfedezni, ami nem más, mint egy szőke tincs. - Tetszik a hajad. - mosolyodik el, majd újra a hajamnak szenteli figyelmét. Szó nélkül szívom magába lényét, miközben ő még mindig a frizurámmal van elfoglalva. Végig tekintek minden egyes négyzetcentiméterén, hogy elraktározhassam magamban a gyönyörű képet, ami elém tárul. Ahogy egyre jobban haladok lefelé, egyre jobban tudatosul bennem, hogy mennyire megváltozott az utolsó találkozásunk óta. Ezután szűk ruháján akad meg a szemem, ami tökéletesen kiemeli nőies, dögös és szexi alakját. Beleharapok ajkaimba, ahogy belegondolok abba milyen lenne a ruha nélkül.
- Tudod ez a ruha sokkal jobban mutatna a padlómon. - teszem szóvá hangosan is a gondolataimat, mire játékosan a vállamba üt. Erre teljesen közel húzom magamhoz egy szenvedélyes csókra. Kezeimmel azonnal elkezdem felfedezni a testén lévő területeket, míg ő hátul a hajammal játszadozik.
- Ó,jaj. - szólal meg hirtelen egy riadt hang a hátunk mögül, mire gyorsan szétpattanunk. - Nem akartam zavarni, bocsi. - magyarázza kezeivel gesztikulálva Emma, majd még pár bocsánat kérés után végleg elhagyja a szobát. Mindketten hangos nevetésben törünk ki, majd egymás vállára borulva élvezzük ki azt a néhány percet, ami még kettőnk számára maradt. Ruhájának cipzárával kezdek el játszadozni, de elhúzódom tőle, mielőtt még valami meggondolatlant tennék.
- 10 perc! - kiált valaki az ajtó túloldaláról, ezzel megszakítva minket. Egy hatalmas sóhaj hagyja el a számat, majd elengedem kezeim közül a lányt, akit annyira szeretek. A tükörből nézem, ahogy elsétál mellettem, az ajtónál megállva még visszamosolyog rám, majd becsukva maga mögött az ajtót végleg elhagyja a szobát. Kezeimmel rátámaszkodom a sminkasztalra, a tükörbe nézek, majd elfintorodok, mikor megpillantom, hogy egy szörnyű ember tekint vissza rám onnan. Egy olyan ember, aki bár külsőleg hasonlít rám, még sem én vagyok. A hátsó ajtón keresztül kiszököm a friss levegőre, előhalászom a zsebemből a dohányzáshoz megfelelő dolgokat, majd amint kiveszek a dobozból egy szálat, számba rakom és meggyújtom azt. Beletúrok hajamba, majd öklömmel erősen a falba várok. Fejemet a hideg falnak döntöm, majd elgondolkozom azon, hogy tehettem vele ilyet, hiszen nem érdemli meg, hogy így bánjon vele az ember. Már rég el kellett volna mondanom neki, de annyira nehéz, véglegesen eltaszítani magamtól.

.::Harry Styles::.


Teljes erőmből, amíg csak bírom nyomom a fekvőtámaszokat, de bármennyi erőfeszítésembe is kerül nem bánom, mert minden föld közeli érkezésnél egy csókot csenhetek az alattam fekvő lánytól, aki élvezettel nézi, ahogy küzdöm a csókjaiért. Egyszer csak megállok a magasban, majd egy ravasz vigyorra húzom a számat. A lány értetlenül tekint rám, hogy miért hagytam abba, bizonyára azt hiszi, hogy elfáradtam, pedig teljesen más az oka. Jó érzés, hogy végre itt van mellettem, velem. Már nagyon régóta várok erre, hogy újra karjaimba tarthassam őt. Eltűrőm szemeiből a hosszú, barna tincseket, majd egy hosszú csókot nyomok ajkaira.
- Nem fogsz elkésni? - kérdezem tőle aggódva, mire csak megrántja a vállát. - Nem akarom, hogy miattam bajba kerülj. - tudatosítom vele, mire felsóhajt és felül az ajtó mellé. Követem példáját és mellé ülök a földre, majd miután meglelem kezét összekulcsolom az enyémmel.
- Még van egy kis időm. - jegyzi meg, majd maga felé fordít, közel húzva magához, hogy ajkaink egy újabb csókban forrhassanak össze, amit örömmel viszonozok. Összehangolva kezdünk egy mozgolódni, míg végül az ölembe nem kerül a lány. Kezeivel erősen hajamba túr, majd kissé meghúzza azt, ami az egyik gyenge pontom. Nem hagyva magam, hogy irányítson, megmarkolva fenekét csatlakozom be a játékba. - Talán tényleg mennem kéne. - hagyja abba a játékot, mielőtt az még valami mássá fordulna át. Egy puszit nyom az arcomra, majd feláll és kisétál a szobából, amiben egészen idáig rejtőztünk. Gyorsan összeszedem magam, majd miután megbizonyosodom afelől, hogy tiszta a levegő, én is elhagyom a termet, amiben voltunk.
- Hol voltál? - állít meg hirtelen egy férfihang, mire azonnal hátrafordulok. - Mindenhol kerestünk. - áll elém értetlenül Liam a válaszomra várva.
- Velem volt. - lép mellénk hirtelen Zayn. - Szívtunk egy kis friss levegőt. - karol át, ezzel megmentve engem a válaszadás elől, amit fogalmam sincs, hogy miért tesz, hiszen még csak nem is láthatott minket.
- Szerintem te inkább füstöt. - utal Niall dohányra, aki nem rég csatlakozott hozzánk. Értetlenül tekintek körbe, hogy hogyan kerülhettek ide mindannyian, de míg ők nem kérdeznek afelől, hogy mit csináltam itt igazából, jobbnak látom, ha inkább én sem teszem.
- Mi volt ez? - kérdezem suttogva Zayn-t, amint a többi srác elhagyja köreinket. Karomnál ragadva behúz ugyanabba a szobába, ahonnan kijöttem.
- Haver, segítened kell. - pillant rám aggodalmas szemekkel, mire teljesen megrémít. - Nem tudom hogyan mondjam el neki. - túr bele hajába, majd az asztalhoz sétál, amin kezeivel megtámaszkodik.
- De mégis mit és kinek? - kérdezem tőle értetlenül, majd odasétálok hozzá, megfogom vállát, mire könnybe lábadt szemekkel pillant rám. Mégis mit tehetett, ami ennyire szörnyű lehet?

3 megjegyzés:

  1. első komi..wáá!:D
    Isteni rész lett!:))
    ugye most akkor Harry és Stella közt "láw" van? nagyon remélem, mer' olyan cukik együtt! :D
    pusz, Nika:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész lett! :3
    mikor hozod a következőt? :D
    alig várom hogy olvashassam:$♥
    csók:*

    VálaszTörlés
  3. jóóóó:)) siess a köviviel:)♥

    VálaszTörlés