2012. május 27., vasárnap

24.fejezet - Végkifejlet

Sziasztok :)
Hát elérkezett az első évad befejező része. Igazából nem mostanra terveztem,de valahogy úgy érzem,hogy az első évadnak ennyi. A blog nem igazán olyanra sikeredett,mint amilyenre szerettem volna és a végén nagyon más lett,mint ahogy terveztem és ezért is érzem úgy,hogy már nem tudnám folytatni. Persze ez még nem teljesen a vége,mert hamarosan érkezem a második évaddal. Lehet,hogy egy kissé elfog húzódni,mert teljes egészében meg fogom változtatni a blogot kinézetre is és nem tudom,hogy ez mennyi ideig fog majd tartani. Ha valaki nem értené az egész rész Nora szemszögéből íródott,ami vastag betűvel van jelölve.A dőlt betűs részek a napló bejegyzések.A rendes betűvel jelölt nevek pedig ilyen kisebb átutazásoknak mondható.
Nos nem is húznám tovább remélem,hogy tetszeni fog az utolsó rész....:)
Wiwike


 ~ 2 hónappal később ~

Nora Sleyfor :



Kedves Naplóm !

Már több,mint egy hónap telt ez azóta,hogy véget ért az egész turné. A budapesti koncert után még Angliába utaztunk,hogy méltó befejezéssel búcsút mondjunk egymásnak. Talán a két banda már sosem fog így fellépni,de ki tudja,hogy mit hoz még a jövő. Azt be kell vallanom,hogy a sok esemény ellenére nagyon élveztem. A lányokkal egyre híresebbek leszünk,s mellette még öt csodás fiú barátságára is szert tettem. Nagyon remélem,hogy ezután nem fog megszűnni a kapcsolat köztünk és,hogy ugyan olyan jó barátok maradunk.
Jelenleg már a repülőn ülve osztom meg veled mindezt. Nem rég szálltunk fel,s a búcsú nehezebb volt,mint gondoltuk. Most pedig röviden leírnám mi is történt az elmúlt egy hónapban...


Bella Lenoer :

A Zayn-vel való veszekedésünk óta a kapcsolatunk még erősebb lett. Talán ez kellett ahhoz,hogy igazán megszilárduljon. Az igaz,hogy emiatt nem kellett volna összekapnunk,mivel csak pletyka volt az egész,de szerintem más lány is kiakadt volna,ha azt híresztelek a barátjáról,hogy megcsalta. Az egészben az fáj,hogy bíznom kellett volna benne. Tudhattam volna,hogy nem tesz ilyet velem,de már kár ezen rágódnom letisztáztuk ezt az egészet. Mondhatjuk,hogy ez már a múlté...
Szerencsére már a rajongók is tudomásul vették,hogy semmivel nem tudnak szétválasztani minket,mert a mi szerelmünket nem lehet. A másik fél,pedig örül annak,hogy boldogok vagyunk és ez szerintem így helyes.
- Bella nem akarom,hogy elmenj. - szólalt meg miközben szorosan átölelt. - Maradj itt velem. - suttogta mézédes hangján,mire egy könnycsepp csordult ki a szememből. Egy mélyet szippantottam részegítő illatából,majd felé fordultam.
- Zayn. - kezdtem bele,de megakadtam,mikor megláttam,hogy ő is sír. Letöröltem a könnyeit,majd egy csókot leheltem ajkára. - Pár hónap múlva jövök a nagyihoz és akkor majd találkozunk. - folytattam,mikor sikerült összeszednem magam.
- De az még annyira messze van. - hisztizett,mint egy kislány,aki nem kapta meg,amit akart. - Nem bírom ki addig nélküled. - mosolyodott el.
- Pedig muszáj lesz. - utánoztam,mire ismét magához ölelt,majd egy szenvedélyes csókban forrtak össze ajkaink.

Örülök,hogy Zayn és Bella legalább boldogok. Furcsa dolog is a szerelem. Mikor megismerték egymást első látásra szerelembe estek és ez még egy év múlva sem múlt el. Ezt hívhatjuk igaz szerelemnek ! Már csak azt bánom,hogy nem mindenki volt ilyen szerencsés,mint ők...

Niall Horan :

Ebben az egy hónapban rengeteget gondolkoztam és végre sikerült dűlőre jutnom. Muszáj lesz elfelejtenem Emma-t,hiszen ő már másé. Először nagyon nehéz volt nem rá gondolni,de végül sikerült más személyében megismerni a szerelmet. Két hete vagyunk együtt Lucy-val,ami eleinte nagyon furcsa volt,mert tényleg csak úgy tekintettem rá,mint egy barátra,de idővel kiderült,hogy mindketten érzünk valamit egymás iránt. Nem akartam belemenni ebbe a kapcsolatba,mert azt hittem,hogy csak felejteni szeretnék,de nem így van. Tényleg szerelmes vagyok Lucy-ba !
- Niall nekem is hagyj már egy kicsit létszi. - nyafogott mellettem a lány és a kezemben lévő sült krumplit próbálta elvenni. - Már két óra van és én még nem is reggeliztem. - folytatta,de még mindig nem hagytam magam. - Sőt a lányok gépe is csak félóra múlva indul. - nézett rám bociszemekkel,amiknek nem tudtam ellenállni,így kénytelen voltam vele megosztani az ételemet. - Köszönöm. - nyomott egy puszit az arcomra.

Emma Freight :

Hülyeséget csináltam,amit már nem tudok vissza fordítani. Olyat tettem,amit most lehet,hogy egy életre megbánok,sőt biztos vagyok benne. Ebben az egy hónapban sokat beszéltem Chase-vel és rájöttem,hogy szeretem őt,de mint egy barátot. Nem vagyok belé szerelmes. Más valakit szeretek,aki viszont mással van. Velem lehetne,de én erre későn jöttem rá. Mindent elrontottam. Teljesen idiótának érzem magam,amiért hagytam egy ilyen srácot elmenni,mint Niall.
Mosolyogva figyeltem a párt,ahogy az ételért küzdenek,de legbelül nagyon fájt. Egy különös érzés lett úrrá rajtam. Talán féltékeny voltam Lucy-re,pedig nem kellene annak lennem,mert minden az én hibám,én szúrtam el mindent,de már késő. Hiába bánom meg nem tudok mit tenni ellene.

Fogalmam sincs,hogy mi játszódhat le Niall-ben,de hogy Emma-val mi van pontosan tudom. Későn ébredt rá mindenre és most már,akit szeret mással van. Nehéz lehet neki,de végül is az ő hibája. Hamarabb rá kellett volna jönnie,hogy Niall nagyon értékes fiú. Na mindegy ezt inkább most hagyjuk,ez az ő dolguk. Viszont nem ők voltak az egyetlenek,akik nem lehetnek együtt.

Stella Bracker :

Könnyeimmel küzdve álltam szemben vele. Próbáltam elmenni,de nem hagyta. Azt mondta,hogy sosem fog már elengedni,pedig pár óra múlva én már egy másik kontinensen leszek. Muszáj elfogadnia a tényt,hogy hibázott.
- Kérlek. - könyörgött,mint az elmúlt egy órában. - Sajnálom,megbántam. - próbált meggyőzni erről miközben letérdelt elém,kezeit pedig ökölbe szorította.
- Harry állj már fel. - kiáltottam rá. - Elhiszem,hogy megbántad,de nekem ez így akkor sem megy. - ismételtem neki újra,de még mindig nem fogta fel.
- De még is miért? - nézett mélyen a szemembe,mire én elkaptam a tekintetem,mert féltem,hogy elvesznék szemeiben,mint egy útvesztőben. - Hiszen akkor még nem is jártunk. - csattant fel hirtelen.
- Honnan tudjam,hogy nem teszed e meg,mikor velem vagy? - fakadtam ki magamból én is. - Nem tudok bízni benned. - zártam le ennyivel a témát és inkább Emma-hoz sétáltam.

Stella döntésével nem igazán értek egyet. Részben igaza van,de Harry-nek is. Akkor még nem voltak együtt úgyhogy szabad ember volt. Azt tehetett,amit csak akart. Hiszem,hogy képes lenne ezen az életmódon változtatni. Képes lenne igazán szeretni Stella-t és hűséges lenne hozzá. Ebben biztos vagyok. Együtt lehetnének,de Stella makacssága miatt nem boldogok most,de inkább térjünk vissza újra a boldog párokhoz.

Liam Payne :

Különös érzések vesznek körbe,mikor őt nézem. Remegni kezdenek a térdeim, a hasamban pillangók repdesnek és az egész lényemet valami melegség önti el. Amikor vele vagyunk megszűnik létezni a világ,s úgy érzem csak mi ketten vagyunk a földön. Tudom,hogy ez egy kicsit talán nyálas,de én mindig kimondom,amit érzek. Szeretem őt !
- Hívj fel,ha oda értétek. - utasítottam,majd megcsókoltam. - El ne felejtsd. - nevettünk fel mindketten.
- Rendben. - viszonozta csókom. - hívni foglak. - majd jó szorosan átölelt. Percekig így állhattunk,de nem érdekelt. Míg itt van érezni akarom őt. - Te pedig június 2-án legyél a reptéren különben.- hallgatott el,mire felhúztam a szemöldököm.
- Különben mi lesz? - mosolyodtam el,mire csak vállat rántott. - Ott leszek. Ígérem. - ezzel a szóval búcsúztunk el egymástól.
Rossz érzés volt,mikor elengedni őt,utána pedig nézni ahogyan eltűnik a messzeségben. Még utoljára visszanézett,majd mind az öten felszálltak a repülőgépre...

Kellemes érzés töltött el,mikor visszagondoltam ezekre. Örülök,hogy két barátnőm legalább boldog és a többiek is azok lesznek...érzem. Már csak én nem lehetek a fiúval ,akit szeretek,mert ő mást választott....
Hát ennek a történetnek vége. Ahogy mondani szokták minden jó,ha a vége jó. Ez most nem egészen így van. De most pedig egy teljesen új élet veszi kezdetét a turné után....

Nora Sleyfor
2012.05.24.

2 megjegyzés:

  1. Jaj ne már..annak örülök,hogy végül is két pár együtt maradt.ZaynBella és Jessica&Liam.De a másik három páros....elsőnek Niall nagyon rosszul döntött,hogy Lucyval elkezdett járni,részben szerintem az ő hibája is nem csak Emmáé.Louist is most fejbe kolintanám hisz hagyta Norat elmenni úgy,hogy végül ki sem derült valójában mit is gondol róla.De ami azt illeti Louis két esélyes,ugyan is mint Eleanor és Nora is tetszik neki.Remélem,hogy minél előbb folytatod.:)és a következő évadnak kérlek ne legyen ennyire szomorú vége.
    Ilona

    VálaszTörlés
  2. jajj,szerintem tök megható lett :) Örülök hogy Zayn és Bella Jessica és Liam együtt vannak :) Annak mr kevésbé,hogy Emma hagyta elveszni Niallt :(( és,hogy Stella meg ilyen makacs :((( Várom,a második évadot :)
    Puszi:Réka

    VálaszTörlés