2012. március 23., péntek

17.fejezet: Röplabda meccs

Sziasztok :)
Itt lenne a 17.fejezet. Tudom,hogy előbbre ígértem,de ezen a héten nagyon elfoglalt voltam,de most itt van és remélem ,hogy tetszeni fog :)
Jó olvasást :)



.-.-. Harry Styles .-.-.

Azonnal eldobtam a kezemben lévő telefont és megindultam az ajtó felé. Az ajtót szinte már kitéptem a helyéről olyan nagy erővel csaptam le a kilincsre. Lábaimmal hangosan trappoltam a lépcsőn. Mögöttem halkan hallatszódtak Stella tipegései. Halló érzékem az elmúlt időben károsulhatott,ugyanis a hang nem az udvarról jött,hanem a nappaliból. Ahogy leértem egy nem várt esemény következményeiben lehetett részem.
Mosolyogva vetődtem le a kanapéra és úgy figyeltem tovább ahogy a kezében sminkes retiküllel szaladgáló Niallt, Nora üldözi.
- Niall ! - áll meg egy percre és a konyhapultra támaszkodik.- Utoljára szólok, add vissza a sminkjeimet.- mondja most már nyugodtabb hangnemben,majd kezével a hasához kap.- Na gyerünk.- de a fiú még mindig nem adja meg magát,tovább küzd a - látszólag elfáradt - lány ellen. Bár Nora szempontjából nem igazán,de az enyémből vicces volt nézni ezt a helyzetet.- Lányok segítsetek már !- kérleli a többieket,de senki sem válaszol csak felnevet,mire úgy gondolom,hogy akkor majd én leszek a " hős megmentő".
Amikor a kanapé körül kergetik egymást,hogy ne vegyék észre kinyújtom a lábam,miben a szőke srác felbukik. Hogy jobban belegondoljak ezt inkább a saját szórakoztatásom érdekében tettem,de Nora higgye csak úgy,hogy érte. A lány felé tekintek,aki csak hálásan bólint egyet és ráveti magát a földön fekvő fiúra. Az egész ismét rosszul sül el,ugyanis Niall még mindig harcol ellene és magánál tartja a kis retikült. Nora sem adja fel és próbálja visszaszerezni tulajdonát. Ami az egészben vicces,hogy kihúzódott a cipzár és egy kis doboz csillámpor egész tartalma Niallen landolt,amin én ismét jót nevettem.

.-.-. Jessica Moun .-.-.

A tegnapi viharnak mára már semmi nyoma. Szemeimet a felkelő nap sugaraira nyitom ki,melyek cirógatják bőrömet. Egy mély levegő vételt veszek,mikor egy édes illat csapja meg az orromat. Átfordulok a másik oldalra finoman,hogy ki ne kerüljek öleléséből a mellettem szuszogó Liamre pillantok. Furcsa,hogy a történtek után még mellette alszom,de nem tudom hova tegyem ezt a dolgot. Mi van ha nem csak fogadásról van szó és,amit az elmúlt hetekben tettek őszinte volt? De ha még sem akkor is....egyszerűen nem tudok rá haragudni. Egy olyan érzés fogott el,amit nem tudok szavakba önteni. Úgy érzem megakarom kapni és ha ez megtörtént nem akarom elengedni. Azt akarom,hogy csak az enyém legyen. Percek óta bámulom,amit valószínűleg érzékelhetett is,mert szemeit lassan kinyitotta. Nem törődve vele,hogy felébresztettem,még szorosabban hozzábújok ,fejemet pedig a mellkasára hajtom.
- Jó reggelt.- szólal meg hirtelen,mire ijedtemben felkapom a fejem.
- Neked is.- felelek egy mosoly kíséretében,majd fejemet az eredeti állapotba helyezem vissza. Hallom ,hogy Liam motyog valamit,de nem tudom érthetően kivenni,ezért legnagyobb bánatomra újra el kell húzódnom tőle.- Tessék? -kérdezek vissza tőle,mire elneveti magát.
- Csak azt kérdeztem,hogy mennyi az idő.- mielőtt válaszolnék az éjjeliszekrényen elhelyezkedő telefonom után nyúlok.
- Tíz perccel múlt kilenc.- válaszolok,mire karjait kinyújtja és ásít egyet. Még így is aranyos.
- Tízre kell menni a stúdióba nem?- mire csak bólintok ő pedig felül az ágyon.- Akkor ideje készülődni.-lehajtja magáról a takarót és a fürdőszoba felé veszi az irányt. Követve a példáját én is elkezdek öltözni. A bőröndömhöz megyek,miből kiveszek egy farmer gatyát és egy türkizkék ujjatlan felsőt,min egy öv is helyet foglal. Hajamat megfésülöm és szabadon hagyom.
- Próba után lemehetnénk a partra.- veti fel az ötletet hirtelen Liam miután ő is elkészült.
- Jó ötlet.- felelek neki egyszerűen,majd a nappaliba megyünk,ahol a többiek már indulásra készen várnak minket.

***

Furcsa módon a próbán most minden simán ment. A srácok beleadtak anyait-apait. Egy percre sem komolytalanodtak el. Egész végig a zenére koncentráltak. Az őszintét megvallva picit hiányzott az állandó bohóckodásuk,de nekik ezt nem mertem megemlíteni. Tudtam,hogy most miattam viselkednek így,miattam akarnak tökéleteset alakítani és ezt nagyra értékelem.
- Louis fogd fel,hogy nem megy a magas C .- veti oda gúnyosan Stella miközben a mikrofon állványán állítgatja a neki megfelelő magasságot.
- Ne hozzak neked egy sámlit,amire felállhatsz,hogy elérd a mikrofont?- vág vissza,mire mindannyian egyszerre felnevetünk.
- Tudod ebben csak az a vicces,hogy majdnem akkora vagyok,mint Jessica,pedig idősebb nálam.- folytatja Stella,mire ugyanaz a reakció,mint az előbb csak az enyém változik. Szúrós pillantásokat vetek Stellára,aki csak elhúzza a száját jelezve,hogy sajnálja,de az igazság néha fáj.
- Na mehet a One thing?- kérdezi Harry,mire a srácok bólintanak Bella pedig elindítja a magnót. Miközben hallgatom a számot rengeteg emlék előtör bennem. Behunyom a szemem és próbálom ezeket újra felidézni. Akaratlanul is egy könnycsepp kicsordul a szememből.
- Jessica mi a baj?- kérdi aggódva Liam,mire csak megrázom a fejem.

***

- Louis mikor érünk már oda?- nyafogtunk már mind az öten,mivel már elviselhetetlen volt a hőség. Amennyire hűvös volt tegnap az időjárás most annyira meleg. Unottan az ablaknak döntöttem a fejem és a fejemen lefolyó izzadság cseppeket törölgettem.
- Már meg is jöttünk.- válaszolt flegmán,majd miután keresett egy parkolóhelyet kiugrott a kocsiból. Kivettük az összes cuccot,amit csak hoztunk és egy megfelelő helyet kerestünk,amit pár méterrel arrébb meg is találtunk. 
- Úristen.- ugrottam fel hirtelen és tapsolni kezdtem.- Röpizzünk.- ujjongtam örömömben,mikor megláttam a pályát,mivel nem nagyon tudok,de imádok röpizni. A többiek mind belementek. Míg a srácok szereztek egy labdát mi átöltöztünk.
Én egy sima lila bikini mellett döntöttem,míg Nora egy rózsaszín virágos mellett,Stella kék mellett, Emma fehér-kék csíkos mellett, Bella pedig egy pirosat választott.
- Na ha nyertek teljesítsük egy kívánságotokat,de ha mi nyerünk,akkor ti a miénket.- közölte a tényt inkább Louis,mint mondta,mire csak bólogattunk.A fiúk 100%-osan biztosak voltak a győzelmükben,ami az elején még így is volt,de a végére jól belehúztunk. Végül az állás 22-18 lett a mi részünkre,egyszóval nyertünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése