2012. február 4., szombat

Prológus

Sziasztok :)
Ahogy látjátok új történetbe kezdtem. Először nem akartam,mert így is van egy pár,de annyira szeretem a One Directiont,hogy nem tudtam ellenállni. Olvassátok el a prológust és írjatok komikat,hogy tetszik-e a sztori :)
Puszi: Wiwike



A zenének mindegy milyen nyelvet beszélsz, ha  
hagyod, úgyis megérteti magát veled!


Jessica Moun

Már csak pár perc az adásig. Pár perc múlva az életem talán teljesen megváltozik. Már nagyon izgatott  vagyok. Nem bírok már várni. Megakarom tudni. Talán az álmom most valóra válik. De ha mégsem ,akkor sincs  veszve semmi. Büszke vagyok magamra,hogy idáig is eljutottam. Ez nem sok embernek adatik meg,de nekem igen. Itt állok a színpadon és csak a válaszra várok. Ki nyerte meg, mondják már. Érzem ahogy a vér az ereimben csak úgy pezseg. Nem bírom sokáig....sikítani fogok...
- És a 2012-es X-faktor nyertese....- a műsor vezető ismét elhallgat. Mondják már ki,mondják már. Kezdek rosszul lenni. Hányingerem van. A fejem is lüktet és mintha egy hang azt súgná feladtam. Igen a szervezetem tényleg feladta. Még mielőtt kimondták volna a nevet össze estem a színpadon mindenki szeme láttára. A hang ismét megszólalt és azt ismételgette..
- Jessi ébredj fel.- de válaszolni nem tudtam. Majd egy testet éreztem magamon.- Jessi ébredj már fel hasadra süt a nap. 
Hirtelen felriadtam. Csak egy álom lett volna az egész? Igen az volt,de csak egy része. Jó pár hete ugyan így álltam a színpadon,de még négy lány társaságában. Mindannyian erre a szóra vártunk: tovább jutottál, de senki nem kapta meg. Mikor hirtelen az egyik mentor megszólalt.
- Tovább juthattok,de lenne egy feltételünk. Együtt kell folytatnotok a versenyt egy csapatként.- a lányokkal egymásra néztünk és csak bólintottunk. Elvégre amúgy is jóba voltunk és hát mit veszíthetünk. Ha ez a feltétel hát legyen. Egyszerre vágtuk rá az igent.
***

- Lányok nem láttátok a felsőmet? Még tegnap kiraktam a kanapéra,de eltűnt.- hallottam ahogy Nora a nappaliból kiabál. Közölünk ő az ,aki órákat is el tud tölteni a fürdőszobában. Mindig azzal a kifogással jön, hogy a tv-ben jól kell mutatni. Igaza van ,de egy kicsit eltúlozza a dolgokat, de mi így szeretjük.
- Jessica jó lenne ha már felkelnél,mert hamarosan indulnunk kell és még Nora előtt be kéne érned a fürdőbe.
- Értettem főnök már is fent vagyok.- Na igen Bella mindenki csak főnöknek hívja,mert sokat főnökösködik,de ilyenkor egy pillantást vetünk rá és már is veszi az adást.
- Jessica tényleg kirángatlak az ágyból.- A mi kis Emmánkról se felejtkezzünk el. Állandóan aggodalmaskodik,hogy nehogy elkéssünk vagy ilyesmik.
- Nyugodjatok már le egy kicsit. Hagy pihenjen tegnap hosszú napja volt.- Lám a kis bölcs Stella. Soha nem idegeskedik semmiért. Képes ücsörögni és az utolsó pillanatokban készülődni. Azt hiszem nagyjából mindenkit bemutattam. Vagy még sem. Magamat kihagytam. A csapatban engem tartanak a nagy főnöknek,mert én szoktam elintézni a dolgokat. Ugyanakkor elég lusta is vagyok mostanában, de fárasztó napjaim vannak.

***

Minden készen állt az esti showra. Az első versenyző már a színpadra is lépett. Mi a backstageben várakoztunk. Elég idegesek voltunk,mivel ez az utolsó előtti adás a döntő előtt. William odajött hozzánk sok sikert kívánni és egy kicsit megnyugtatni. Ő egyben a mentorunk is és fel ajánlotta ,hogy menedzserelne is minket,amit persze elfogadtunk. Hiszen ő az X-faktor atyja. Mi következtünk. Kiálltunk a színpadra és a One Direction- One thing című számot adtuk elő. Én kezdtem a dalt. Ahogy az első hang megszólalt a közönség egyszerre kezdett taps viharba. Jó érzés volt mikor körbe néztem és mindenki sikítozott. 
A mezőny elég hamar lement. Eljött az a pillanat,ami mindnyájunk számára sors döntő lehet. Mindenki végzetnek nevezte ,de mi inkább egy új kezdetnek. Hiszen attól, hogy kiestél még nem áll meg a világ. Folytatnod kell az utadat. Mi is így tettünk mivel a versenyben csak 3. helyezést értünk el...

3 megjegyzés:

  1. Szia!nekem nagyon teccik eddig a töri várom a kövit
    puszi Dalma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Ennek nagyon örülök :) Köszi,hogy írtál :)
      Puszi: Wiwike

      Törlés
  2. Szia:)én most találtam rá...de jó nak igérkezik :) kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés